رشید حیدری‌مقدم با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در زمینه تبلیغات، اطلاع‌رسانی و انعکاس اجتماعی مطلوب بسیار بااهمیت است گفت: با گسترش دانشگاه علوم پزشکی همدان فعالیت‌های روابط عمومی نیز ابعاد بیشتری یافته و با توجه به اینکه این حوزه از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، انتظار می‌رود اتفاقات مرتبط با حوزه سلامت به صورت روزانه رصد شود.
کد خبر: ۸۳۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ 04 April 2020
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان مشارکت مردم و همراهی آنان برای در خانه ماندن به ویژه در سیزدهم فروردین را فراتر از انتظار دانست و از فعالیت‌های جهادی مردم استان از جمله خیرین، نیرو‌های جهادی و کادر درمانی قدردانی کرد

به گزارش فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور در روابط عمومی ستاد دانشگاه ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید از زحمات کارکنان این مجموعه به ویژه در دوران بروز بیماری کرونا قدردانی کرد و تعامل همه‌جانبه ارکان هر سیستم را در ارتقای جایگاه آن موثر خواند.

حیدری‌مقدم با تبریک عید نوروز و اعیاد شعبانیه، از اقدامات مدیر روابط عمومی و همکاران این مجموعه به ویژه در شرایط کنونی قدردانی کرد و گفت: امروزه رسانه ابزاری قدرتمند برای حاکمیت‌ها محسوب می‌شود و مدیریت درست فضای رسانه کمک‌کننده سازمان است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در زمینه تبلیغات، اطلاع‌رسانی و انعکاس اجتماعی مطلوب بسیار بااهمیت است گفت: با گسترش دانشگاه علوم پزشکی همدان فعالیت‌های روابط عمومی نیز ابعاد بیشتری یافته و با توجه به اینکه این حوزه از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، انتظار می‌رود اتفاقات مرتبط با حوزه سلامت به صورت روزانه رصد شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه با ابزار امروز نمی‌توان فردا را مدیریت کرد، به‌روز‌شدن آموزش‌ها و در نظر گرفتن آموزش‌های رسانه‌ای و ارتقای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای کسب موفقیت‌های بیشتر در اطلاع‌‍رسانی در ابعاد ملی را خواستار شد.

وی ارتقای سلامت مردم جامعه را ارزشمند عنوان کرد و موفقیت‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان در مدیریت بیماری کرونا را مرهون کار جمعی، ثبات در مدیریت، همدلی و اقدامات سال‌های اخیر ازجمله امکانات و تجهیزات فراهم شده در طرح تحول سلامت، ساختار شبکه هوشمند و توجه به مراکز بهداشتی درمانی و کلینیک‌ها دانست.

حیدری‌مقدم همدلی و همگرایی مجموعه روابط عمومی را دلیل موفقیت‌های کنونی خواند و گفت: تعریف جایگاه مناسب افراد در سیستم و همسو‌گرایی برای دستیابی به اهداف سازمانی از عوامل ایجاد فضای مطلوب در محیط کار است.

وی مشارکت مردم و همراهی آنان برای در خانه ماندن را به ویژه در سیزدهم فروردین‌ماه فراتر از انتظار دانست و از فعالیت‌های جهادی مردم استان از جمله خیرین، نیرو‌های جهادی و کادر درمانی قدردانی کرد و گفت: بعد از شکست کرونا در مراسمی در سطح ملی از همه زحمت‌کشان این حوزه تجلیل خواهد شد.

حیدری‌مقدم خاطر‌نشان کرد: در جایگاه هیات رئیسه دانشگاه برای بهبود شرایط و ایجاد آرامش روانی تلاش می‌شود تا احساس رضایت از ادای دین به مردم فراهم شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با اشاره به ارزشمندی تجارب حاصل از فعالیت در دانشگاه از فعالیت خستگی‌ناپذیر کارکنان روابط عمومی دانشگاه به ویژه در شرایط بروز بیماری کرونا قدردانی کرد.

محمد طاهری حضور در مجموعه دانشگاه که تعامل خوبی بین رئیس دانشگاه با همه کارکنان برقرار است را مایه مباهات دانست و ابراز امیدواری کرد که بیماری کرونا به لطف خداوند متعال سپری شود.

وی با اشاره به موفقیت‌های روابط دانشگاه ازجمله افزایش تولیدات روابط عمومی در حوزه اخبار، اینفوگرافی، کار‌های گرافیکی و حوزه سمعی‌بصری و تبلیغات و تعامل خوب با رسانه‌ها ابراز امیدواری کرد که بیش از پیش به سمت و سوی ارتقا و حفظ صیانت دانشگاه گام برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار