رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از راه‌اندازی مرکز مشاوره غیرحضوری و رایگان برای کاهش آسیب‌های روانی ناشی از کرونا توسط شهرداری با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ 04 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،مهدی عبدالمالکی  اظهار داشت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه به سهم خود در اداره سلامت اجتماعی با رویکرد کمک به حل مشکلات مردم در ارتباط با بحث بیماری کرونا ویروس ورود پیدا کرده است.

وی با اشاره به پویش زیبای هیأت‌های مذهبی با شعار محوری «هر هیأت یک محله» ادامه داد: مناطق و معابری از حاشیه شهر که امکان ورود ماشین‌های آتش‌نشانی برای گندزدایی و ضدعفونی وجود ندارد با کمک این هیأت‌ها و همکاری بسیار خوب مردم گندزدایی می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با اشاره به راه‌اندازی پویش‌های کتابخوانی، قصه‌خوانی و آوازخوانی این سازمان در این ایام که مردم در خانه هستند و اوقات فراغت بیشتری دارند، افزود: مردم استقبال خوبی از این پویش‌ها داشتند.

وی از راه‌اندازی مرکز مشاوره غیرحضوری و رایگان برای کاهش آسیب‌های روانی ناشی از کرونا توسط شهرداری با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان خبر داد و افزود: خدمات مشاوره‌ و روانشناختی تلفنی با عنوان «چتر آرامش» با هدف مدیریت و کاهش استرس شهروندان در مواجهه با بیماری کرونا و در زمینه‌هایی نظیر مشاوره خانواده، کودک و نوجوان، بهداشت روانی، ایجاد نشاط، امیدبخشی و کنترل استرس با حضور کارشناسان و مشاوران مجرب و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان راه‌اندازی شده است.

عبدالمالکی تصریح کرد: مشاوران مجرب و روانشناسان در راستای کاهش استرس، اضطراب، ترس و حل مشکلات جامعه از طریق شماره تماس‌های 38370817 و 38370819 همه روزه صبح‌ها ساعت 10 تا 13 و عصرها ساعت 16 تا 19 جوابگو شهروندان هستند.

وی در پایان از همکاری و تعامل مردم در راستای کنترل ویروس کرونا به عنوان یک سرمایه اجتماعی بی‌نظیر یاد کرد و با تشکر و قدردانی از همکاری شهروندان، ادامه داد: ضرورت دارد این همکاری همچنان ادامه داشته باشد، چرا که در خانه ماندن و جلوگیری از ترددهای غیرضروری مردم در معابر شهری به عنوان بهترین راه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار