کد خبر: ۸۳۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹ 28 March 2020
در نشست ستاد پیشگیری از کرونا؛ مشاور حوزه سلامت استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نشست ستاد پیشگیری کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار در حالی برگزار شد که در این نشست استاندار مشاور حوزه سلامت خود را به اعضای شورای سلامت استان و ستاد پیشگیری معرفی کرد.
استاندار طی حکمی دکتر سید ابراهیم موسوی متخصص داخلی و فوق‌تخصص گوارش و کبد را به عنوان مشاور حوزه سلامت خود معرفی کرد.
موسوی در حاشیه این نشست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به لزوم همبستگی و تعامل همه ارکان مبارزه با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: نقش رسانه‌ها و رسالت آن‌ها در این بین بسیار مهم است.
موسوی با بیان اینکه بیشتر اخبار و گزارش‌های منتشره در رسانه‌های استان را از طرق مختلف و به ویژه از طریق فضای مجازی رصد می‌کنم افزود: پیشنهاد این است که رسانه‌ها قبل از این که بیشتر به حوزه درمان و آمار مربوطه بپردازند باید موضوع پیشگیری را مد نظر و توجه بیشتر قرار دهند.
مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: این که بیشتر به دنبال بیان و نشر تعداد افراد مبتلا به کرونا، تعداد فوتی‌ها و تعداد ترخیص شدگان باشیم وظیفه اصلی و اولویت اول نباید باشد بلکه اکنون وظیفه داریم مردم را برای قطع این زنجیره بیش از پیش آگاه کنیم.
موسوی در پاسخ به این سوال که اوضاع استان کهگیلویه و بویراحمد را چگونه ارزیابی می‌کنید با قدردانی از خدمات و مجاهدات کادر بهداشتی و درمانی استان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: این مجموعه اکنون بیش از هر چیز نیاز به همکاری مردم در راستای پیشگیری دارند بهترین کمک به مجموعه درمانی استان در خانه ماندن و رعایت دستورات و نکات بهداشتی است بهترین قدرشناسی این است که تذکرات و توصیه‌های آن‌ها را جامه عمل بپوشانیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار