پیام تبریک دکتر علیرضا منادی منتخب مردم تبریز؛آذرشهر و اسکو بمناسبت ایام شعبانیه
دکتر علیرضا منادی منتخب مردم تبریز؛آذرشهر و اسکو بمناسبت ایام شعبانیه پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۸۳۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 28 March 2020

به گزارش تابناک تبریز، دکتر علیرضا منادی منتخب مردم تبریز؛آذرشهر و اسکو بمناسبت ایام شعبانیه پیام تبریکی صادر کرد.

 

متن پیام بدین شرح است:

باز هم شعبان از راه رسید و دلها به نور زمینی شدن سرور شهیدان عالم ، منور شد. با تولد امام حسین (ع) بود که عشق معنایی دگر یافت و عشاق جهانی او عالم را معنایی دیگر بخشیدند. روز تولد ارباب دلها، روز پاسدار نامیده شده است . البته این بازی تلخ روزگار است که امسال ، نوشتن از روز پاسدار با غصه ای بسیار بزرگ بنام فقدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توام شده است . اما اگر با همان فرهنگ پاسداری بنگریم ، اتفاقا عظمت پاسداری در همین عظم البلایی است که این سبزپوشان با خود دارند . مگر نه اینکه روز پاسدار ، مسمی است به روز تولد اباعبدالله الحسین و حسین با کربلایش شناخته میشود . او که در راه خدا از همه چیزش حتی اهل و عیالش ، از طفل 6 ماه اش ، از پسرانش ، برادرانش و از جانش گذشت تا در مقام پاسداری از دین و عشق ورزی با معبود چیزی کم نگذاشته باشد . پاسدار هم همان است ، پاسدار یعنی روندگان راه حسین (ع). یعنی کسی که ندای هل من ناصر ینصرنی حسین ( ع) را در بستر تاریخ و در تحت لوای ولی فقیه زمانش ، پاسخ می دهد و پا به رکاب ولی و امام زمان خود است . پاسداری در جامعه نوین ، به مدد آموزه های انقلاب اسلامی و منویات امام راحل و مقام معظم رهبری مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و جهانی شده است . امروز پاسدار مکتب نظام جمهوری اسلامی ایران ، در 5 قاره این جهان برای ادای تکلیف ظلم ستیزی و عدالتخواهی اش خودنمایی می کند .


اگر به مثال زدن باشد، یکی از میلیون ها پاسدار جمهوری اسلامی حاج قاسم سلیمانی بود که در برابر دهها زورگوی عالم ایستاد تا شام و عراق را از لوث خباثت ها و توطئه های استکبار جهانی برهاند . هم قطاران حاج قاسم مانند شهید باکری و تجلایی و یاغچیان بودند که با رشادت مکتبی خود ، کشورمان را از گزند حوادث دوران جنگ مصون داشتند تا جامعه ایرانی از نعمت امنیت بی نظیر خود در جهان با افتخار تمام بهره مند گشته و قله های پیشرفت و امید را طی نماید .


پاسداری در یک کلام یعنی دلدادگی و عشق . عشق به اهل بیت و امام زمان خویش . پاسداری یعنی مجاهدت عاشقانه و افتادن در بادی بلا ، بلایی که وجه المعامله آن فقط شهادت است . امروز نیز میبینیم سپاه در خط مقدم مبارزه با کرونا ست و برای سلامتی مردم از جان مایه میگذارند.

و چه زیبا مقارن شده است روز جانباز با میلاد قمر منیر بنی هاشم(ع)

 عباس علیه السلام بزرگ جانباز تاریخ انسانیت است که صحنه کربلا را تجلیگاه ایثار و جانبازی نمود و راه و رسم عاشقی و شیوه جانبازی را به جهانیان آموخت.

 جانبازان، این آیه های ایثار که مایه افتخار جامعه اسلامی ما هستند، پا روی خواست های نفسانی گذاشتند و به دنیا پشت کردند و در میدان جهاد اکبر پیروز شدند. آنان برای یاری اسلام و انقلاب به جبهه های نبرد شتافتند و در مقابل دشمنان دین و استکبار جهانی مقاومت نمودند، و از میدان جهاد اصغر نیز سربلند بیرون آمدند. آنان همراه شهدا بودند و جان خود را در طبق اخلاص نهادند. اما تقدیر این بود که شهدا مهمان خدا شوند و جانبازان در این جهان و در ظلّ کرامت های الهی باقی بمانند تا حجتی بر مردم باشند و به آنان درس مقاومت بیاموزند. اگر نیک بنگریم ، جانبازها هم همگی پاسدارند . پاسدارانی که با معالمه جان خود با خدا مفتخر به مقام پاسداری شده اند .


پنجم شعبان نیز میلاد امام سجاد (ع)است. آزادگی افتخاریست که آزادی بشر را به سخره میگیرد و هیچگاه آزادی بدون آزادگی معنایی انسانی نمیابد. قلم راندن در خصوص انسان هایی که در بند ظلم آزادی مادی خود را به بهایی سنگین امانت گذاشته و ملتی را آزاده کردند سخت است و فقط میتوان درودی گفت بر این عظمت آزادگان عزیز که با درس آموختن از مقام، بزرگ آزاده کربلا،امام سجاد (ع) نشان دادند مکتب شیعه همیشه پویا و در حال جریان است.


اینجانب بعنوان منتخب مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو ، این روزها را نه تنها بر جانبازان و پاسداران و آزادگان عزیز بلکه به تمامی مردم عزیز ایران و همه آزادیخواهان جهان در سراسر عالم تبریک میگویم چرا که پاسداری یک شغل نیست یک تعهد است و هرکس در راستای این تعهد گام بردارد پاسدار انقلاب اسلامیست ، چرا که در اثر مجاهدت های انقلابی پاسداران ، نشانه های ظفر و پیروزی گفتمان مقاومت انقلاب اسلامی در عالم هویدا شده و نور امید را دلهای مستضعفین جهان روشن نموده است.


از این طریق ایام اعیاد شعبانیه( ولادت امام حسین، امام زین العابدین و حضرت ابالفضل) که مصادف با روز پاسدار و جانباز و آزاده شده راخدمت همه مردم شریف تبریک عرض مینمایم.
علیرضا منادی سفیدان منتخب مردم شریف تبریز،آذرشهر و اسکو در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی
99/1/9

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار