همزمان با شب میلاد امام رضا (ع) خادمان رضوی در محوطه بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی با مردم دیدار کردند.
کد خبر: ۸۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 26 August 2015
پنج تن از خادمان امام رضا (ع) در قالب برنامه کشوری 'زیرسایه خورشید' با در دست داشتن پرچم حرم امام رضا (ع) از روز اول شهریور ماه با حضور در استان اردبیل در مناطق مختلف استان به دیدار با مردم پرداخته اند.
محسن امینی رییس اتحادیه انجمن های اسلامی اردبیل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برنامه های مختلفی در نقاط مختلف استان با حضور پنج خادم میهمان اردبیل در حال برگزاری است از حضور این خادمان به همراه پرچم امام رضا (ع) در بیمارستان های اردبیل خبر داد.
وی بیان کرد: حضور در بیمارستان علی اصغر (ع) و بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل از جمله برنامه های حضور خادمان در بیمارستان ها بود که خادمان امام رضا (ع) به همراه پرچم حرم رضوی این دیدارها را انجام دادند.
وی گفت: جشن ها و آیین های معنوی بسیاری در آستان های مقدس امامزاده صالح ، بنیاد خیریه امام رضا (ع) ، بیمارستان علی اصغر (ع) ، و مساجد محلات و شهرستان های استان برگزار شده است.
امینی اضافه کرد: حضور در زندان مرکزی اردبیل ، حضور در میان بسیجیان سپاه استان و دیدار با علما و اندیشمندان از دیگر برنامه های خادمان رضوی در استان بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار