معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از پلمب هفت خانه مسافر غیرمجاز در کرمانشاه که اقدام به پذیرش مسافر کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۸۳۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 26 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  نقل ازایسنا،علی صابر ، بااشاره به شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری همه مراکز اقامتی استان از اواخر سال گذشته ملزم به عدم پذیرش مسافر در ایام نوروز شدند.

وی تصریح کرد: هرچند ضریب اشغال تخت‌های مراکز اقامتی استان در نوروز امثال به صفر رسیده، اما برخی خانه مسافرهای غیرمجاز در این ایام فعال هستند و اقدام به پذیرش مسافر می‌کنند.

معاون گردشگری استان اضافه کرد: به منظور برخورد با خانه مسافرهایی که پذیرش مسافر دارند، با دستور دادستان و تشکیل یک اکیپ متشکل از دستگاه های ذیربط، پس از شناسایی این واحدها با آنها برخورد صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: طی روزهای گذشته بیش از 70 مورد بازدید از مراکز اقامتی و خانه مسافرهای غیرمجاز داشتیم که منجر به 12 مورد تذکر و هفت مورد پلمب این واحدهای غیرمجاز شد.

صابر تصریح کرد: باتوجه به تعداد بالای خانه مسافرهای غیرمجاز در منطقه تاق بستان، بیشتر واحدهای پلمب شده مربوط به این منطقه است.

وی در ادامه با تاکید براینکه شناسایی سایر خانه مسافرهای غیرمجاز و برخورد با آنها نیز در دستور کار است، گفت: طبق برنامه هر روز دو نوبت از مراکز اقامتی استان بازدید خواهیم کرد تا با واحدهایی که پذیرش مسافر دارند، برخورد و درصورت لزوم آنها را پلمب کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار