استاندار کرمانشاه در بازدید از نقاهتگاه جدید بیماران مبتلا به کرونا گفت: از مردم تقاضا دارم باتوجه به اینکه استان به لحاظ وضعیت بیماری کرونا در وضعیت مطلوبی نیست؛ در خانه بمانند.
کد خبر: ۸۳۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 25 March 2020
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛هوشنگ بازوند در بازدید از این نقاهتگاه گفت: با توجه به اینکه وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان مطلوب نیست و در روزهای آینده امکان ورود به پیک جدید بیماری را داریم؛ از همه مردم تقاضا دارم با مشارکت جدی تر به عنوان محور اصلی مقابله با این بیماری ما را یاری و همراهی کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: مردم فهیم استان از ترددهای غیرضروری جداً خودداری کنند و در انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت توصیه های بهداشتی اهتمام و جدیت داشته باشند.

مقام ارشد استان خدمات نیروهای نظامی و انتظامی کشور را در بحران ها یادآور شد و اظهار داشت: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ایجاد این نقاهتگاه و همکاری گسترده در ضدعفونی اماکن عمومی؛ با هدف ارایه خدمات به بیماران بعد از ترخیص از بیمارستان تشکر می کنم.

وی گفت: سپاه همیشه در بحرانها نقشی مهم و موثر در ارایه خدمات به مردم برعهده داشته که شایسته تقدیر است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ایجاد نقاهتگاه به عنوانی بحشی از برنامه های پیش بینی شده برای مدیریت بیماری کرونا است؛ گفت: ابن مرکز برای ارائه خدمات به بیماران در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می گیرد.

این نقاهتگاه با بیش از ۲۰۰ تخت به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به منظور طی دوره نقاهت بیماران مبتلا به کرونا که دوره درمان را گذرانده اند، ایجاد شده است.

بیمارستانهای سوانح و سوختگی گلستان و فارابی و 20 درصد ظرفیت سایر بیمارستان های استان نیز به بستری و مداوای بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار