مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی از امدادرسانی به 69 نفر آسیب دیده از سیل در 11 روستا و دو منطقه شهری استان خراسان رضوی خبر داد. 
کد خبر: ۸۳۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹ 24 March 2020

به گزارش تابناک رضوی ،دکتر سید مجتبی احمدی با اعلام این خبر افزود: در اثر بارش  باران های شدید در شب گذشته شهرستان های بردسکن ، کاشمر ، تربت حیدریه ، تربت جام ، تایباد و رشتخوار دچار سیل شدند که بلافاصله ، 10 تیم امداد و نجات هلال احمر به ظرفیت 35 نفراز مرکز استان و سایر شعب به مناطق سیل زده استان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه 69 نفر متاثر از سیل دچار حادثه شدند، افزود: تیمهای سیلاب جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی در شب گذشته به تخلیه آب از 18 منزل مسکونی پرداختند و دو خانوار اسکان داده شدند. 

وی ادامه داد : در محور کاشمر به خلیل آباد کیلومتر یک شهرستان خلیل آباد به روستای مزده به دلیل آبگرفتگی روستا 16 نفر حادثه دیدند

دکتر احمدی اضافه کرد : درجاده بردسکن به سبزوار فرعی به سمت روستای سنگ پیرنیز یکدستگاه خودرو به همراه سرنشینان در سیلاب گرفتار شدند که دو نفر دچار حادثه شده اند 

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به اینکه فقط در شب گذشته به 69 نفر از مردم روستا امدادرسانی صورت گرفت تشریح کرد : در این عملیات امدادرسانی ، 5دستگاه کمک دار سبک, 5 دستگاه موتور پمپ ، و یک خودرو پیکاب و یکدستگاه آمبولانس در منطقه به کار گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار