نقطه نظرات کارشناسی را جایگزین اظهارنظرات سودجویانه، باند‌هایی که به فساد منتهی می‌گردند، بنماید. این مسائل را به خوبی درک نموده، بشناسند و از آنها در جهت ساختن کرمانی نو متناسب با شئونات هر کرمانی قدم بردارند. آیا آنها که انتخاب شده‌اند چنین دیدگاه‌هایی را دارند؟ یا اینکه چهار ساله بعد در موقعیت دوم اسفند ماه نود و هشت قرار خواهیم گرفت؟
کد خبر: ۸۳۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸ 23 March 2020

نمایندگان کرمان چه دیدگاه‌هایی دارند؟«تابناک کرمان»،حسن اشرف گنجوئی؛ مورخ دوم اسفندماه سال جاری روز تعیین کننده و سرنوشت‌ساز، روزی که مردم و مدعیان نمایندگی، در شرایطی تنگاتنگ یکدیگر را محک زدند.آنها متناسب با شناخت از عملکرد نماینده‌های قبلی به نوعی، یا کسانی که قصد ورود به مجلس را برای اولین‌بار داشتند به نوعی دیگر، قضاوت می‌کردند. در شهر کرمان هم مشابه سراسر کشور این پروسه تحقق پیدا کرد. آنهائیکه قصد انتخاب شدن را داشتند با تمامی توان شخصی، خانوادگی، اجتماعی، با به کار گرفتن تمامی حرکت‌های مردم پسندی که می دانستند،

نمایندگان کرمان چه دیدگاه‌هایی دارند؟

به همراه مبلغان با تجربه با عکس، فیلم ، بنر فعالیت نمودند . نیز با همایشهای خصوصی، عمومی، دعوت‌های خیلی محرمانه در هتلها مثلاً هتل پارس، رستورانها، پا به عرصه رقابتی انتخابات گذاشتند. وعده‌های نمایندگان در برخورد با مردم، از حل و فصل مسائل و مشکلات شخصی اشان شروع می‌شد،و تا دگرگون نمودن شهر و نوسازی شهری که متناسب با توصیه ها و رویاهای درخواست کنندگان باشد، ادامه پیدا می‌کرد. شرایط طوری رقم خورده بود که از نظر نمایندگان همه زمانها ، یک دوره چهار ساله، دو دوره هشت ساله و غیره هیچ ، ولی در این دوره قصدی جدید و راهکارهای نو سنجیده، برنامه‌ریزی نموده‌اند. بطوریکه با اجرایی نمودن آنها بنیان شهر را متحول و مشکلات را برای همیشه ریشه‌کن خواهند نمود . تحقیق و مطالعه در خصوص تمامی کنشها و واکنشهای مردم و به دنبال آن نمایندگان ، طوری شکل گرفته بود که انگار گذشته آن هم برای افرادی که نماینده مجلس بودند وجود نداشته، و کسانی را که به رأی دادن دعوت می‌نمودند ، نباید به گذشته و عملکرد آنها تفکر و تعقل نمایند. فقط و فقط بایستی وعده‌ها را بشنوند، بپذیرند و سپس نه تنها رأی دهند، بلکه تبلیغ هم ‌بنمایند. روند انتخابات ، آرایی که نمایندگان شرکت کننده در این دوره از انتخابات به دست آورده‌اند، ثابت شد که همه مدعیان نمایندگی را مردم شناخته‌اند. به عبارت بهتر با تعداد آرایی که هر نماینده به دست آورد، می تواند عملکرد خود را در محضر اجتماعی ، به خوبی محک بزند. آنهایی که با تحلیل همه شرایط حاکم رأی داده‌اند، از روز سوم اسفند رفتارها و عملکرد هر نماینده انتخاب شده را رصد و در ارتباط با آن اظهار نظر می نمایند. مگر می‌شود با اثبات ناکارآمدی سیستم اداری، که سالهاست کشاورزان و مردم از عملکردشان آگاه شده‌اند باز هم با رابطه بازی و یا به اصطلاح سیاسی کاری، عاملان ناکارآمد را ابقاء نمود؟ شهر کرمان نمایندگانی را می‌طلبد که بین عمران، آبادی ، ایجاد اشتغال، رفع بحرانهایی همچون کمبود آب شرب، کشاورزی، خسارات ناشی از سیل و سیلابها، زلزله، آب‌های زیرسطحی، اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار، احداث سدهای خاکی، کانالسازی، احیا و مرمت قنوات، چاه‌های غیر مجاز، چاه کوره، مهار آب‌های سطحی ،چاره اندیشی و برای طرحهای آب و خاک بی‌مورد و تخریب شده، قضاوت در مورد چگونگی تشکیل دریاچه در کلوت‌های شهداد، چگونگی مبارزه بنیادی و مستمر با ورود و حمله ملخها ، ورود گوشت‌ها و دام‌های آلوده به کشتارگاه‌ها و ده‌ها مورد دیگر ،نقطه نظرات کارشناسی را جایگزین اظهارنظرات سودجویانه، باند‌هایی که به فساد منتهی می‌گردند، بنماید. این مسائل را به خوبی درک نموده، بشناسند و از آنها در جهت ساختن کرمانی نو متناسب با شئونات هر کرمانی قدم بردارند. آیا آنها که انتخاب شده‌اند چنین دیدگاه‌هایی را دارند؟ یا اینکه چهار ساله بعد در موقعیت دوم اسفند ماه نود و هشت قرار خواهیم گرفت؟

انتهای پیام/*

برچسب ها: حسن اشرف گنجوئی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار