کد خبر: ۸۳۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ 20 March 2020

استاندار کرمان بعدازظهر جمعه اول فروردین سرزده از پست قرنطینه مرزی استان در دوراهی دهج در محور یزد-انار بازدید کرد.
به گزارش «تابناک»؛ خبرنگار روابط عمومی استانداری کرمان نوشت: دکتر فدائی با تقدیر از عوامل دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، نیروی انتظامی و فرمانداری مستقر در محل بر ادامه اجرای طرح و کنترل دقیق ورودی های استان در قبال بیماری کرونا و ممنوعیت ورود مسافران استان های آلوده به کرونا ویروس طبق مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا تاکید کرد.

ورود مسافران استان های آلوده به کرونا ویروس به استان کرمان ممنوع است
استاندار کرمان افزود: خودروهایی که از شهرهای استان های آلوده از جمله تهران، قم، مازندران، گیلان، گلستان، اصفهان و سمنان به ورودی کرمان وارد می شوند شامل ممنوعیت ورود به استان هستند.
دکتر فدائی خاطر نشان کرد: با توجه به آمار مبتلایان به کوید۱۹ استان های دیگر نیز به این لیست افزوده خواهند شد.
استاندار کرمان تصریح کرد: مسافرانی که مبادرت به برگشت به مبدا نکنند در ورودی های استان قرنطینه می شوند.
به گفته دکتر فدائی این ممنوعیت شامل خودروهای سوخت رسان، کامیونها و حمل کننده مواد غذایی نمی شود.
همچنین خودروهای با پلاک استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان با ثبت مشخصات و اطلاعات و با کنترل می توانند از جاده های استان به مقصد استان های خود و به شرط عدم توقف در استان عبور کنند.
استاندار کرمان مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا ویروس را لازم اجرا دانست و تصریح کرد: دادستانی با کسانی که مصوبات را اجرا نکنند و به آنها عمل نکنند در هر سطحی که باشند برخورد می کند.
شایان ذکر است شامگاه پنجشنبه ۲۹ اسفند نیز جلسه ای با موضوع کنترل و محدود سازی ورود افراد غیربومی به استان کرمان در استانداری تشکیل و آخرین وضعیت استان کرمان در این خصوص بررسی شد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار