مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: هیچ مسافری از استان‌های آلوده کانون کرونا در هتل های کرمانشاه اسکان ندارد.
کد خبر: ۸۳۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ 18 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،امید قادری، با تکذیب برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اسکان تعدادی مسافر از یکی از استان‌های آلوده کانون کرونا در هتلی در کرمانشاه، اظهار کرد: درحال حاضر هیچ مسافری از این استان‌ها در هتل های کرمانشاه اسکان ندارد.

وی بااشاره به تعطیلی اکثر هتل های کرمانشاه در روزهای اخیر، افزود: در پی شیوع بیماری کرونا اکثر هتل های کرمانشاه در چند روز اخیر تعطیل شده‌اند و فعالیتی ندارند.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه اضافه کرد: از 10 هتل و دو هتل آپارتمان شهر کرمانشاه در حال حاضر تنها دو هتل پارسیان و رسالت به دلیل اسکان چند مسافر فعال مانده‌اند.

وی اعلام کرد: در هتل پارسیان تنها دو مسافر داریم که از استان‌های آلوده کانون کرونا نیستند و به دلیل ماموریت کاری به کرمانشاه سفر کرده و در این هتل مستقر هستند.

قادری یادآورشد: مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اسکان مسافرینی از استان‌های آلوده در هتل‌های استان صحت ندارد و از مردم می‌خواهیم که به این شایعات توجهی نکنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار