با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی انجام می شود؛
همزمان با ایام ضرورت خانه نشینی مردم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، پویش خانواده کتابخوان در استان خراسان رضوی اجرایی شد.
کد خبر: ۸۳۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 12 March 2020

به گزارش تابناک رضوی، همزمان با ایام ضرورت خانه نشینی مردم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، پویش خانواده کتابخوان در استان خراسان رضوی اجرایی شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: با توجه به بحران اجتماعی رخ داده در مواجهه با ویروس کرونا، تلاش جمعی دستگاه‌ها و سازمان‌ها در مبارزه با این رخداد و تعطیلی مراکز آموزشی و کتابخانه‌های عمومی؛ اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اقدام به راه‌اندازی پویش خانواده کتابخوان کرده است.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان ادامه داد: در این پویش ضمن تاکید بر حضور در منزل و پرهیز از سفر، افراد با تشویق به خواندن کتاب‌های خوانده نشده کتابخانه شخصی خود از کتاب مطالعه شده خود فایل ویدیویی تهیه کرده و با ارسال آن به نشانی اعلام شده در پویش حانواده کتابخوان شرکت می کنند.

وی ادامه داد: این اقدام فرهنگی با مشارکت مجمع خیرین توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی استان و تعدادی از دستگاه های خدمت رسان همزمان با نیمه شعبان در فروردین ماه سال آینده با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی تاکید کرد:افراد دراین پویش با  معرفی کتاب  در جمع خانواده و ارسال این فایل از طریق شبکه های اجتماعی با شعار «در خانه می مانیم - کتاب میخوانیم – کرونا را شکست می دهیم» در پویش خانواده کتابخوان شرکت می کنند.

حجت الاسلام سبزیان، نحوه معرفی، خلاقیت، بیان و کیفیت تصویر و صدا را از جمله ملاکهای ارزیابی  فایل های ارسال شده به پویش خانواده کتابخوان عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار