با گسترش ویروس کرونا و ابتلای تعدادی از هموطنان به آن، طبق توصیه پزشکان باید کمترین رفت و آمد و تجمع در بین مردم وجود داشته باشد بنابراین تعدادی از کارکنان مخابرات منطقه خراسان جنوبی دورکار شدند.
کد خبر: ۸۳۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ 11 March 2020

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی، سرپرست مخابرات منطقه با اشاره به دورکاری کارکنان مخابرات بیان نمود: به منظور پیشگیری و سلامت کارکنان از بیماری کرونا، فعالیت هایی که انجام آن ها ضرورتی برای حضور کارکنان در محل کار ندارد به صورت دورکاری صورت پذیرفته است.

وی افزود: تعدادی از همکاران 118 و 2020  و همچنین همکاران دچار بیماری‌های خاص که نیاز فیزیکی جهت انجام فعالیت های خود ندارند، برای حفظ سلامت خود و اطرافیان، فعالیت‌های شرکت به صورت دورکاری و با رعایت الزامات ایمنی در منزل برای آنها مهیا گردید.

آذری نصرآباد بر تداوم فعالیت جدی مبارزه با ویروس کرونا و اهمیت سلامت نیروی انسانی که از  اولویت های مهم  شرکت می باشد گفت: گرفتن دمای بدن کارکنان در بدو ورود به اداره با دماسنج، ضد عفونی روزانه اتاقهای کارکنان، راهروها و سالن ویدیو کنفرانس , توزیع اقلام بهداشتی از قبیل ماسک , دستکش , مایع ضدعفونی کننده از جمله اقدامات این شرکت به صورت مستمر در جهت پیشگیری از انتشار هر چه بیشتر ویروس کرونا می باشد.

آذری در ادامه از تمامی مشترکین مخابرات منطقه خواست : جهت کاهش تردد در اماکن عمومی و حفظ سلامت خود، از خدمات غیرحضوری 2000 و 2020، وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir و شماره گیری #2020* از طریق تلفن همراه که به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات غیرحضوری هستند استفاده نمایند.

وی برای پیشگیری از احتمال مبتلا شدن به ویروس کرونا، به کمپین (( در خانه بمانیم )) اشاره کرد و گفت برای تمام مشترکین ADSLمخابرات منطقه 100 گیگ اینترنت ثابت رایگان بصورت اتوماتیک فعال شده است .

گفتنی است: برای دریافت اینترنت ثابت رایگان مخابرات، نیازی به انجام کار خاصی توسط کاربر و یا حضور در مخابرات نیست و این بسته به صورت خودکار برای همه مشترکین دارای  سرویس  ADSL فعال شده است که همشهریان عزیز می توانند از آن استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار