چقدر خوب است که در این شرایط حساس به شایعات دامن نزنیم و هر کلیپی را که دیگران جهت منافع یا جلب توجه تو فضای مجازی بارگزاری می‌کنند را پخش نکنیم؛ مردم را نترسانید لطفا ...!
کد خبر: ۸۲۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ 10 March 2020

تابناک رضوی به نقل از خبرگزاری فارس:چقدر خوب است که در این شرایط حساس به شایعات دامن نزنیم و هر کلیپی را که دیگران جهت منافع یا جلب توجه تو فضای مجازی بارگزاری می‌کنند را پخش نکنیم. مردم در این روز‌ها به آرامش نیاز دارند، مردم را نترسانید لطفا ...!

 

داستان شایعه‌سازان امروز در فضای؛ یکی دیگر از هموطنان مبتلا به کرونا، این بار در خیابان انقلاب ساری بر زمین افتاده است؛ این خبری بود که از صبح امروز دوشنبه ۱۹ اسفند در فضای مجازی دست به دست چرخید و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان ساروی شده بود.

اما در همان ساعات ابتدایی انتشار این فیلم، خبرنگار ما پیگیر این موضوع شد و گویا این داستان هیچ ارتباطی با کرونا ویروس نداشته است. شخصی که در فیلم بر روی زمین افتاده یک معتاد بوده که هر روز در خیابان انقلاب شهر ساری به پرسه زدن مشغول است و به گفته شاهدان و مغازه‌داران این خیابان، این زمین افتادن‌های از سوی این شخص معتاد، هم همه روزه تکرار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار