معاون سیمای خراسان رضوی گفت: تصاویر زنده بارگاه منور رضوی ساعت ۸ امشب در ۳۲ شبکه استانی کشوربه مدت هشت دقیقه پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶ 25 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی علیرضا آیینه‌دار در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: همزمان با شب و روز میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) صلوات خاصه همراه با پخش تصاویر زنده از بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) در 32 شبکه استانی کشور به مدت هشت دقیقه پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه از مهمترین برنامه‌های سیمای خراسان رضوی برای شب میلاد حضرت رضا(ع) پخش زنده مراسم‌های حرم مطهر رضوی است، افزود: همچنین بخش‌هایی از مراسم گلباران حرم رضوی نیز به صورت زنده برای بینندگان شبکه خراسان رضوی پخش می‌شود.

معاون سیما خراسان رضوی تصریح‌کرد: سعی می‌شود تصاویر زنده از حرم رضوی برای بینندگان شبکه خراسان رضوی پخش شود و تنها در ساعاتی که این تصاویر زنده و برنامه‌های مذکور با پخش اذان و ساعت خبر تلاقی داشته باشد پخش نمی‌شود.

آیینه دار با اشاره به برنامه‌های تدوین شده برای روز میلاد حضرت رضا(ع) گفت: فردا همزمان با روز میلاد حضرت رضا(ع) صلوات خاصه حضرت رضا(ع) همراه با پخش تصاویر زنده از حال و هوای بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) در صبح میلاد حضرت برای بینندگان پخش می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه صبحگاهی صبح خراسان از ساعت 8 تا 9:30 دقیقه به صورت ویژه دارای برنامه است همچنین انعکاس برنامه‌های حرم مطهر رضوی در محل تالار آیینه پخش می‌شود.

معاون سیمای خراسان رضوی گفت: پوشش و پخش زنده مراسم‌ها و برنامه‌های حرم رضوی به منظور نشان دادن حال و هوای معنوی بارگاه منور رضوی برای بینندگان مرکز خراسان رضوی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار