در یک آتش به اختیار جهادی به همت حوزه حضرت زینب (س) انجام شد:
بسیج خواهران پایگاه حضرت خدیجه «س» حوزه مقاومت حضرت زینب «س» در یک آتش به اختیار خودجوش و جهادی با دوخت ماسک و آماده‌سازی و توزیع ۵۰۰ بسته‌ بهداشتی رایگان به مناسبت میلاد امام علی «ع» به همیاری شهروندان تربت‌جامی در حوزه بهداشت و کمک به مدافعان سلامت این شهرستان شتافتند.
کد خبر: ۸۲۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 08 March 2020

به گزارش تابناک رضوی،  فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) تربت‌جام در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و افزایش تقاضا و کمبود وسایل بهداشتی؛ جمعی از خواهران بسیجی پایگاه حضرت خدیجه «س» این حوزه درحرکتی جهادی و خودجوش ضمن تأیید پارچه و وسایل کار موردنیاز از مراجع ذی‌صلاح، اقدام به دوخت ماسک و آماده‌سازی و توزیع رایگان بیش از ۵۰۰ بسته بهداشتی به مناسبت میلاد حضرت امام علی «ع» با هزینه شخصی نمودند.

 

 «سیده سمیرا شجاعی» با تأکید بر ضرورت حرکت‌های مشابه در همیاری با مردم و کمک به دستگاه‌های اجرایی افزود: بسیج خواهران در آتش به اختیار دیگر به همیاری شهروندان تربت‌جامی در حوزه بهداشت و نیز کمک به مدافعان سلامت این شهرستان شتافتند تا بار ناشی از کمبود و یا احتکار اقلام  موردنیاز مردم در حوزه سلامت از جمله ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده و... کاهش و کام همشهریان عزیز همزمان با میلاد امام علی(ع) با بسته‌های حاوی شکلات نیز شیرین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار