شهردار مشهد مطرح کرد؛
شهردار مشهد، پیشنهادات خود را در جهت کنترل شیوع کرونا در این شهر به استاندار خراسان رضوی ارائه داد. 
کد خبر: ۸۲۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ 04 March 2020

به گزارش تابناک رضوی،  محمدرضا کلائی پیشنهادات خود را  به علیرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی، جهت استفاده موثر و حداکثری از امکانات جهت پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا ارائه داد. 

 در  این پیشنهادات آمده است:

 

نظر به عدم امکان ضدعفونی و پاکسازی اماکن موقتی که هر ساله با محوریت شهرداری مشهد جهت استقرار موقت زائرین در ایام نوروز در نظر گرفته می‌شده (اعم از کمپ ها، زائر پذیر‌ها یا مدارس و...)، پیشنهاد می‌شود اماکن مذکور برای نوروز ۱۳۹۹ از چرخه خدمت رسانی خارج و این موضوع به اطلاع عموم هموطنان برسد.

 

با توجه به تاکید ستاد تدبیر بر عدم برگزاری تجمعات به ویژه در فضا‌های بسته و مسقف، شهرداری مشهد آمادگی دارد تا در تعظیم شعائر مذهبی در فضا‌های باز و میادین اصلی شهر از طریق فضاسازی، نورافشانی و ... همکاری لازم را با هیئات مذهبی در ایام اعیاد ماه رجب انجام دهد.

 

با توجه به لزوم انجام عملیات گسترده ضدعفونی در روز‌های آتی به ویژه در اماکن تجمع مسقف و فضای باز، و صیانت بیش از پیش از شهروندان پیشنهاد می‌شود دو روز پنج شنبه ۹۸/۱۲/۱۵ و شنبه ۹۸/۱۲/۱۷ در شهر مشهد تعطیل عمومی اعلام گردد.

 

شهرداری مشهد آمادگی دارد از بعدازظهر پنج شنبه مورخ ۹۸/۱۲/۱۵ نسبت به ضدعفونی گسترده مساجد و حسینیه‌ها براساس پروتکل مورد توافق در ستاد اقدام نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار