علی اکبر اختری در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه از روی کار آمدن آموزش مجازی برای جبران تعطیلی پیش از عید دانشگاه به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۲۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 04 March 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و دستور دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مبنی بر تعطیلی دانشگاه در اسفند ماه ابراز داشت: برای جبران تعطیلی و جلوگیری از عقب افتادن دروس دانشجویان بر اساس تصمیمات جلسه اضطراری شورای آموزشی دانشگاه که در روز چهارشنبه برگزار شد، آموزش مجازی روی کار می آید. 

وی تصریح کرد: اساتید در ۴ روش پاورپوینت و صوت باهم، صوت، ارائه کتاب و جزوه به صورت هفتگی و در نهاتی ترکیبی از سه روش گذشته می توانند مطالب خود را تهیه و در بستر مجازی در کانال های مجاز همچون سروش و واتساپ قرار دهند. همچنین جزوه و کتاب اساتید در سامانه شیرو که هر استاد صفحه مخصوص به خود را دارند قرار داده شده و سامانه های دیگری نیز برای افزایش دسترسی دانشجویان به مطالب آموزشی درنطر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه صنعتی ضمن بیان اینکه سامانه ای ال سی توسط دانشجویان و اساتید کامپیوتر دانشگاه به منظور طرح پرسش و پاسخ و برگزاری کلاس به صورت آنلاین و آفلاین درحال راه اندازی است افزود: این روش نیز کاربردی بوده اما به دلیل فراهم نبودن زیرساخت های کافی اینترنتی در مناطق دورافتاده کشور دانشجویان می توانند از بستر فضای مجازی استفاده کنند. وطراحی چند روش برای افزایش دسترسی و راحتی دانشجویان بوده تا بتوانیم مشکل تعطیلی پیش از عید را جبران کنیم.

اختری در پایان خاطرنشان کرد: در صورت اعلام تعطیلی پس از عید طول ترم آموزشی بیشتر شده و دو هفته امتحانات پایان ترم عقب می روند. در این شرایط ما می توانیم از پتانسیل روزهای پنج شنبه و جمعه نیز استفاده کنیم تا فشار درس ناشی از تعطیلی ها بر دانشجویان کاسته و نتایج مطلوبی حاصل شود.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار