صاحب امتیاز سایت انتخاب ایران اعلام کرد منبع موثقی به من خبر داد، تست ⁧‫کرونا‬⁩ی مصطفی پورمحمدی‬⁩ مثبت اعلام شده است.
کد خبر: ۸۲۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ 01 March 2020

صاحب امتیاز سایت انتخاب ایران اعلام کرد منبع موثقی به من خبر داد، تست ⁧‫کرونا‬⁩ی مصطفی پورمحمدی‬⁩ مثبت اعلام شده است.


مصطفی فقیهی، صاحب امتیاز سایت انتخاب در توییترش در خبر اختصاصی نوشت: ”منبع موثقی به من خبرداد، تست ⁧‫کرونا‬⁩ی مصطفی پورمحمدی‬⁩ مثبت اعلام شده و او اینک در بیمارستان ⁧‫مسیح دانشوری‬⁩ تهران بستری است.”

مصطفی پورمحمدی، سیاست‌مدار ایرانی و وزیر سابق دادگستری این کشور است.

ایرج حریرچی، معاون وزارت بهداشت و دبیر ستاد ویژه مدیریت پیشگیری ویروس کرونا، محمود صادقی نماینده مجلس و مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه ۱۳ تهران تنها شماری از مقامات ایرانی هستند که تاکنون ابتلای آنها به کرونا ویروس تایید شده است.

از سوی دیگر رسانه‌های ایران از درگذشت سید هادی خسروشاهی از چهره‌های مطرح حوزه علمیه قم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری در سن ۸۱ سالگی خبر دادند. معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده هم از دیگر سیاستمداران ایرانی است که طی چند روز گذشته به کرونا گرفتار شده است.

همچنین مجتبی فاضلی، مسئول دفتر و مسئول اجرایی و مالی آیت الله موسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید شیعه ایران چند روز پیش به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد. بر اساس اعلام نوه آیت الله شبیری زنجانی، خود این مرجع تقلید نیز از هفته گذشته تاکنون به دلیل احتمال ابتلا به کرونا در منزلش استراحت می‌کند.

صبح امروز نیز محمدعلی رمضانی، منتخب مردم آستانه اشرفیه در استان گیلان ایران برای حضور در مجلس یازدهم فوت کرد. رسانه های ایران هم زمان با اعلام نتایج انتخابات مجلس این کشور خبر از مبتلا شدن وی به کویید-۱۹ داده بودند.

طبق آمار روز گذشته وزارت بهداشت ایران ۳۸۸ نفر در این کشور به بیماری کرونا مبتلا شده و از این تعداد، ۳۴ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار