تابناک / سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با مجموعه اقدامات پیشگیرانه در جهت مقابله با کرونا ویروس به خدمت رسانی مبادرت می ورزد.
کد خبر: ۸۲۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ 29 February 2020
 
  تابناک / سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با مجموعه اقدامات پیشگیرانه در جهت مقابله با کرونا ویروس به خدمت رسانی مبادرت می ورزد.
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، این سازمان اعلام کرده که در روزهای اخیر تهیه لوازم بهداشتی حفاظت فردی همچون دستکش، ماسک و مایع ضدعفونی کننده دست و تحویل به ایستگاه های آتش نشانی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در فضای مجازی و سایبری و رسانه های گروهی برای آمادگی هر چه بیشتر شهروندان و آموزش راه ها و عوامل سرایت نحوه پیشگیری از ابتلا به این ویروس با بهره گیری از فضای رسانه ای و نصب بنرهای پیشگیرانه با محتوی آموزشی راهکارهای مقابله با کرونا ویروس مقابل ایستگاه های آتش نشانی برای افزایش سطح آگاهی و در راستای کاهش نگرانی مردم در دستور کار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت بوده است.

بر پایه این گزارش برگزاری جلسه توجیهی با حضور مسئولان سازمان و ارایه تاکیدات لازم در جهت مقابله با این ویروس و رعایت اصول بهداشتی و پیشگیرانه توسط کارکنان، شیفت بندی کارکنان و اجرای دور کاری و برنامه ریزی لازم در جهت عدم ثبت اثر انگشت و تسهیل در تاخیر در ورود و تعجیل در خروج کارکنان در شرایط کنونی، لغو تمامی جلسات و کار گروه های سازمانی به جهت رعایت اصول بهداشتی فردی و عمومی در محیطهای جمعی و گروهی از دیگر اقدامات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت بوده است.

این سازمان همچنین در پایان اعلام‌ کرد: شماره تلفن ۱۲۵ همچون همیشه آماده خدمات رسانی در شرایط سخت و حوادث و رخدادها و ارائه هر گونه خدمت ویژه به شهروندان در زمینه های مختلف خواهد بود.

 

 
 
 
 
 
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار