میرزا بیگی رئیس مادام‌العمر نظام پرستاری در تمام مدت سلطنت شما در حوزه‌ی نظام پرستاری برای پرستاران چه کرده ای؟
کد خبر: ۸۲۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 29 February 2020

«تابناک»، حسن عباسی؛ در اخبار خواندیم که جناب میرزا بیگی رئیس مادام‌العمر نظام پرستاری در حرکتی عجیب با نوشتن نامه‌ای به رئیس مجلس خواسته است تا پرستاران و کادر درمان فوت شده در اثر کرونا شهید خدمتی محسوب شوند!
انسان گاهی در زندگی چیزهایی می‌بیند و می‌شنود که فکر می‌کند دارد خواب می‌بیند و با گرفتن نیشگونی از خود می‌خواهد از خواب بیدار شود ولی متأسفانه متوجّه می‌شود که بیدار است.
جناب «میرزا بیگی رئیس مادام‌العمر نظام پرستاری» که خود ظاهراً یک پرستار می‌باشی ، بینی و بین اللّه آخرین باری که از یک بیمار پرستاری کرده‌ای کِی بوده است؟
و یا از آخرین باری که برای یک بیمار رگ گرفته‌ای و یا بیماری را ساکشن کرده‌ای و یا پانسمان بیماری را عوض کرده‌ای چه مدت گذشته است؟
آخرین باری که شیفت شب تا صبح بر بالین بیمار بدحال بیدار ماندی و برای زنده ماندنش پَرپَر زدی کِی بوده است؟
شما که سالهاست از کسوت پرستاری خارج و به عنوان یکی از کارمندان وزارتخانه به اجرای دستورات وزیر و برخوردنابجا با پرستاری و پرستاران پرداخته‌ای ، هرچند از اول هم میشه گفت لیاقت یدک کشیدن عنوان پرستاری را نداشتی ، از پرستاری چه می‌دانی؟
از شیفت شب دادن
از صبح و عصر پشت سر هم شیفت دادن
و از کمبود‌های تجهیزات و کارهای طاقت فرسای تحمیل شده به پرستاران و کادر درمان تحت عنوان طرح سلامت کذایی چه می‌فهمی؟
کرونا پرستاران و کادر درمان را نکشد مدیر میز دوست و مقام پرستی امثالی آنها را خواهد کشت. در تمام مدت سلطنت شما در حوزه‌ی نظام پرستاری برای پرستاران چه کرده ای؟
چگونه به خود اجازه می‌دهی پرستاران و کادر درمان را کشته و کفن و دفن کرده تحویل خانواده‌هایشان بدهی و از رئیس مجلس بخواهی که آنها را شهید خدمتی اعلام کند؟
بهتر نیست به جای تبلیغات برای کسب مجدد صندلی رئیسی نظام پرستاری و بهره‌برداری از کرونا و درخواست‌های غیرعقلانی از مجلس سری به مراکز درمانی بزنی و کمبودها و مشکلات پرستاران و کادر درمان را بدانی و منعکس کنی؟
بهتر نیست ولو به شکل نمادین شیفتی در بخش بیماران کرونائی با همکاران سابقت داشته باشی؟
گیریم که درخواست شما پذیرفته شد و پرستار و پزشکی که در اثر کرونا جان باخت شهید خدمتی شدند ، آیا این پیشنهاد شما التیام بخش «غم و اندوه» برای بازماندگان و سایر کادر درمان خواهد بود؟
چرا همه چیز را دنیوی و مادی می‌بینید؟
چرا همگان را با خود قیاس می‌کنید؟
پرستار و کادر درمان اگر به دنبال پول و میز و صندلی و پُست و مقام بود که از اولش پرستار نمی‌شد ، مثل شما می رفت کارمند وزارتخانه و مشاور وزیر می‌شد.
یادت باشد مرحوم علامه طباطبائی حاضر بود هفتاد سال عبادتش را با یک شب پرستاری از بیمار عوض کند نه با معاون وزیر و رئیس سازمان شدن.. نگاهی به خودت و جایگاهت بینداز و ببین طی این سال‌ها چه چیزی را از دست داده‌ای و از جایگاه رفیع پرستاری به کجا تنزّل کرده‌ای؟!

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار