نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: هم‌اکنون مردم احتیاج به ماسک و مواد ضدعفونی کننده دارند ولی به دلیل اینکه خدا و دین در وجود بعضی افراد نیست آنها اقدام به احتکار این مواد می‌کنند.
کد خبر: ۸۲۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ 29 February 2020

آیت‌الله محمدرضا ناصری، در دیدار مدیران و مربیان پرورشی آموزش و پرورش افزود: برخی افراد از موقعیت‌ها به دنبال سوء استفاده شخصی هستند و  هیچ فکر نمی‌کنند که شاید مردم به خاطر کمبود برخی وسایل جان خود را از دست بدهند.

وی ادامه داد: بر همه مردم مسلمان است در هر شرایطی با همدلی و درک موقعیت‌ها برای حل مسائل و مشکلات در کنار هم باشند و از همه وجود به دنبال رفع دردها و مصائب باشند ، در حالی که برخی مواقع این مسئله مهم اتفاق نمی‌افتد.

امام جمعه یزد به اهمیت نقش فرهنگیان و دانش‌آموزان در جامعه اشاره کرد و افزود: معلمان و مربیانی که با دانش‌آموزان ارتباط دارند باید مسوولیت‌های خود را بدانند و تربیت دینی نوجوانان و جوانان را جدی بگیرند.

ناصری یزدی اظهار کرد: سیستم آموزش و پرورش باید به تربیت نسلی مومن و انقلابی در تراز نظام اسلامی توجه داشته باشد و از ارائه آموزش‌های سطحی‌نگر که خروجی مناسبی ندارد خودداری شود.

وی به رویکرد ظالمانه استکبار علیه ایران اشاره کرد و افزود: انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها از ابتدا تاکنون به ایران همیشه خیانت کردند، این دشمنی‌ها باید برای دانش‌آموزان به درستی تبیین شود.
امام جمعه یزد یادآور شد: آمریکایی‌ها گفته‌اند که نگذارید ایران طعم زندگی بدون نفت را بفهمد و به هر طریقی هست کاری کنید که ایران بتواند مقداری نفت را بفروشد و همیشه وابسته به نفت باشد، چرا که اگر ایران از نفت مستقل شد هیچ زمانی نمی‌توان جلوی پیشرفتش را گرفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار