معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان:
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در حوزه بازرسی از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی به فضای مطلوب نرسیده‌ایم زیرا یک عده‌ منفعت‌طلب تلاش می‌کنند تا فروش مواد مکمل و نیروزا به صورت یک اقتصاد و درآمد پایدار در کنار ورزش دیده شود.
کد خبر: ۸۲۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 27 February 2020

ابراهیم نصیری در مجمع سالانه هیات پزشکی ورزشی خوزستان اظهارکرد: هیات پزشکی ورزشی خوزستان از هیات‌های برنامه‌ریز، هماهنگ و رو به جلو استان خوزستان است و کاملا از این هیات با مدیریت منصور روزدار رضایت داریم. این هیات یکی از هیات‌هایی است که ماموریت و برنامه‌های مدنظر اداره‌کل ورزش و جوانان و فدراسیون را به خوبی انجام داده است و امیدواریم الگویی برای هیات‌هایی که ماموریت‌های سنگین در ورزش همگانی و قهرمانی دارند، باشد.

وی ادامه داد: برگزاری مجامع سالانه را یک راهبرد و سیاست می‌دانیم که ورزش کشور و استان نیز از آن سود می‌برند و آن هیات‌هایی که از برگزاری مجامع سالانه ترس دارند، باید از هیات پزشکی ورزشی و سایر هیات‌هایی که این مجامع را برگزار می‌کنند، درس بگیرند زیرا برگزاری این مجامع به سود آن رشته است.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان خاطر نشان کرد: در حوزه بازرسی نیز هیات پزشکی ورزشی یک عقبه و پشتیبان برای اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان است. آن‌چه امسال به عنوان مواد نیروزا در باشگاه‌ها کشف شد، با محوریت هیات پزشکی ورزشی استان بود که این مواد امحاء شدند. یک مبارزه جدی در این زمینه آغاز شده است و پلمب تعدادی از باشگاه‌ها را هم داشته‌ایم.

وی افزود: در حوزه بازرسی از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی به فضای مطلوب نرسیده‌ایم زیرا یک عده‌ منفعت‌طلب خیلی تلاش می‌کنند تا فروش مواد مکمل و نیروزا به صورت یک اقتصاد و درآمد پایدار در کنار ورزش دیده شود. البته با برگزاری یک سری کلاس‌های آموزشی، یک مبارزه چندجانبه برای خروج این افراد از جهل و نادانی انجام شده است و امیدواریم بتوانیم این مورد را متوقف یا به حداقل برسانیم.

نصیری خاطر نشان کرد: همچنین در یک بازی فوتبال در خوزستان، یک مورد تخلیه چشم هوادار را داشتیم که در این زمینه هیات پزشکی ورزشی با همراهی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان پای کار بود تا مراحل درمانی این تماشاگر انجام شود.

وی در پایان نیز گفت: تا پایان سال یک مجمع سالانه دیگر و همچنین مجمع انتخاب رؤسای هیات‌های ورزشی بسکتبال، کاراته، اسکیت و اسکواش را در پیش داریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار