منوچهر فخری؛
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون استاندار سمنان بابیان اینکه خستگی و واژگونی مهم‌ترین عوامل تصادفات راه‌های استان هستند، گفت: مقرر شد تا تمام امکانات استان برای کاهش تصادفات مسافران نوروزی بسیج شود.
کد خبر: ۸۲۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 26 February 2020

Image result for منوچهر فخری

 

معاون استاندار سمنان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه در نشست ستاد تسهیل سفر با حضور استاندار، دادستان، پلیس‌راه، راهداری و … بحث تردد مسافران و همچنین ایمن‌سازی راه‌های استان سمنان همیشه مورد تأکید است، بیان کرد: ایمنی راه‌ها همواره مورد پیگیری مسئولان بوده است.

وی بابیان اینکه ۶۴۰ کیلومتر مسیر هزار کیلومتری تهران- مشهد در استان قرار دارد، بیان کرد: یکی از دلایل ازدیاد تصادفات این است که مسافران به محضی به استان سمنان می‌رسند دچار خستگی می‌شوند و از سوی دیگر تلاش شده تا بتوانیم فضاهای استراحتی را برای مسافران ایجاد کنیم تا لحظاتی هرچند کوتاه اقامت موقت داشته باشند.

منوچهر فخری همچنین افزود: استان سمنان به‌واسطه تردد بسیار زیاد زائران رضوی و مسافران نوروزی هرساله شاهد تصادفات جاده‌ای است که دلایل آن بررسی‌شده است.

فخری بابیان اینکه خواب‌آلودگی، خستگی و واژگونی مهم‌ترین عوامل تصادفات جاده‌ای استان سمنان هستند، افزود: برای کاهش تصادفات البته در کنار ایجاد مکان‌هایی برای استراحت و همچنین ایجاد امکان فروش محصولات و صنایع‌دستی و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و … تمهیداتی نظیر شناسایی و رفع و آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان بابیان اینکه موتورسیکلت‌سواران دیگر دغدغه تصادفات نوروزی با توجه به افزایش پیک تردد در استان هستند، گفت: به تأکیدی که به فرمانداران، شهرداران، راهداری و … داشته‌ایم همه امکانات استان برای کاهش تصادفات و خدمات به مسافران بسیج خواهند شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار