علی مالمیر گفت: در استان همدان ۱۳۶ نفر راهنما_گردشگری کارت دار داریم، اما صنعت گردشگری استان همدان آن گونه که باید و شاید رشد نکرده و هنوز راهنمایان نمی‌توانند تمام معیشت خود را بر پایه آن ببندند.
کد خبر: ۸۲۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸ 22 February 2020
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: راهنمایان به گردشگری روح می‌دمند و می‌توانند خاطره خوب یا بد برای گردشگران بسازند.

به گزارش ایسنا، مالمیر اظهار کرد: پیش تور کنوانسیون راهنمایان گردشگری در سال ۹۵، رویداد‌های همدان ۲۰۱۸ و کنفرانس راه ابریشم در همدان از جمله رویداد‌هایی هستند که با کمک راهنمایان گردشگری همدان به خوبی برگزار شدند.

وی ادامه داد: در استان همدان ۱۳۶ نفر راهنما_گردشگری کارت دار داریم، اما صنعت گردشگری استان همدان آن گونه که باید و شاید رشد نکرده و هنوز راهنمایان نمی‌توانند تمام معیشت خود را بر پایه آن ببندند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز در این دیدار اظهار کرد: یکی از معضلات در بحث گردشگری این است که ما این اعتقاد که فرهنگ قالب هستیم را به گردشگران تبیین نمی‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله‌شعبانی شعبانی موثقی با بیان اینکه ما دارای فرهنگ اصیلی هستیم که باید متأثر از آن باشیم، تأکید کرد: راهنمایان گردشگری باید باور کنند که فرهنگ دینی فرهنگ غالب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار