فرماندار خوی گفت : یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با همکاری ۴۵۰۰ نفر عوامل اجرایی ، نظارتی ، بازرسی و حفاظت در خوی برگزار میشود .
کد خبر: ۸۲۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ 20 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
سید محمد عابدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی در خوی
گفت : یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با همکاری ۴۵۰۰ نفر عوامل اجرایی ، نظارتی ، بازرسی و نیروهای انتظامی و بسیج در خوی برگزار میشود .

عابدی گفت : در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۹۵ شعبه اخذ رای وجود دارد که از این تعداد ۱۳۴ شعبه بصورت ثابت و ۶۱ شعبه بصورت سیار برای اخذ رای در خدمت مردم می باشد .
وی افزود : شعبه های ثابت اخذرای معمولا در مدارس ، مساجد و حسینیه های نقاط مختلف شهر و روستاها مستقر میشوند .

سید محمد عابدی در مورد فرایند انتخابات گفت : در برگزاری انتخابات ۲۵ فرایند وجود دارد که ۲۴ مورد آن از ۹ ماه پیش شروع شده و امروز به پایان رسید و مورد ۲۵ این فرایند اخذ آرای مردم است که روز جمعه اجرا خواهد شد .
فرماندار خوی در باره واجدین شرایط انتخاب کنندگان اظهار داشت : ۷۰ در صد مردم ایران واجد شرایط برای رای دادن می باشند که تقریبا ۵۷ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر می باشند .
وی افزود : در شهرستان خوی ۴۷۰ هزار نفر جمعیت خوی بوده که ۲۵۰ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند . و هرکاندیدایی که ۲۰ در صد کل آرای ماخوذه صحیح را کسب نماید ( یعنی در حدود ۵۰ هزار رای ) به عنوان نماینده منتخب مردم شناخته میشود .
عابدی در باره نحوه اخذ رای نیز گفت : اخذ رای از واجدین شرایط از این دوره انتخابات با دستگاه تشخیص هویت انجام می گیرید که با اجرای این برنامه دیگر کسی نمی تواند برای ۲ یا چندمین بار رای خود را به صندوق بیندازد .
رییس ستاد انتخابات خوی خاطرنشان کرد که از میان کاندیداها ۲ نفر برای بار دوم و بقیه برای بار اول در انتخابات شرکت نموده اند .
فرماندار خوی در پایان سخنان خود خطاب به مردم همیشه در صحنه خوی گفت : انتخابات مظهر وحدت ، همدلی ، اقتدار ملی ، مقابله با دشمنان و مظهرتوسعه اقتصادی شهر است .بطوریکه اگر نماینده ای با تعداد رای بالا به مجلس راه یابد به پشتوانه رای مردم قدرت نماینده برای توسعه اقتصادی حوزه نمایندگی خود بیشتر میشود .
عابدی افزود : لذا از تمام واجدین شرایط شرکت در انتخابات دعوت می کنیم با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کنند تا نماینده ای قدرت مند به مجلس راه یابد .
عابدی درادامه گفت : حضور حداکثری مردم در انتخابات مظهر قدرت و اقتدار ملی ماست و هرچه قدر حضور مردم یشتر باشد به همان اندازه دشمنان ایران اسلامی مخصوصا آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش در منطقه نا امیدتر خواهند شد و دیگر جرات تجاوز به حریم خاک مقدس ایران اسلامی را نخواهند داشت .

لازم به ذکر است : انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور ۱۰ کاندیدا در خوی برگزار میشود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار