استاندار در نشست اعضای ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان مطرح کرد:
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند باید همه عوامل برگزار کننده انتخابات اعم از مجریان، ناظران، بازرسان و نیروهای نظامی و انتظامی و پشتیبانی با همه توان،پای کار باشند.
کد خبر: ۸۲۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 20 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بولچستان احمدعلی موهبتی در نشست اعضای ستاد انتخابات استان که با هدف بررسی آخرین وضعیت آمادگی و تمهیدات برگزاری انتخابات، در استانداری برگزار شد، اظهار داشت؛ همه متولیان انتخابات بایستی تمام تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات در دوم اسفندماه اعم از زیر ساخت های ارتباطی، آموزش اعضای شعب و برگزار کنندگان انتخابات و پیش بینی های لازم در حوزه پشتیبانی و حفاظت از شعب ثبت نام و اخذ رای به عمل آورند.

وی با بیان اینکه: همه معادلات و رفتارهای دشمنان انقلاب و سایر کشورها با جمهوری اسلامی ایران بر اساس میزان حضور مردم در انتخابات شکل می‌گیرد، از فرمانداران و دیگر برگزار کنندگان انتخابات خواست همه‌ی تلاش خود را برای حضور گسترده مردم و حفظ و صیانت از آرای مردم به کار ببندند.

نماینده عالی دولت در سیستان و‌ بلوچستان ادامه داد: در این دوره از انتخابات فرایندهای انتخابات توسط دستگاه هوشمند احراز هویت انجام میشود، بر تأمین پایداری ارتباط و پیشگیری از قطع جریان برق در روز اخذ رای تأکید کرد.

موهبتی با اشاره به اینکه دستگاه احراز هویت به صورت آنلاین اصالت اسناد هویتی رأی دهندگان، پیشگیری از تکرار رای دهی و آغاز و تجمیع آرا را علاوه بر دیگر ویژگی های خود، به صورت آنلاین انجام می‌دهد؛ گفت: خط سیر شعب سیار باید به گونه ای تنظیم شود که ارتباط مخابراتی دستگاه احراز هویت در نقطه شروع و پایان با سیستم جامع انتخابات برقرار باشد چون در صورت عدم وجود ارتباط، شعبه اخذ رای مذکور در سامانه جامع انتخابات غیرفعال نشان داده می‌شود.

گفتنی است در این جلسه که فرمانداران استان نیز از طریق ویدیو کنفرانس حضور داشتند، مسئولین کمیته‌های زیر مجموعه ستاد انتخابات استان و برخی فرمانداران، گزارشی از اقدامات انجام شده و آخرین وضعیت آمادگی حوزه‌های انتخابیه استان ارایه دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار