انتخابات مجلس در مازندران
تمام عوامل اجرایی اعم از نظارتی، هیات های اجرایی ، بازرسی و نیروهای انتظامی به عنوان تامین کننده امنیت انتخاباتی و سایر دست اندرکاران این رویداد سیاسی امانتداران آرای مردم در پای صندوق های اخذ رای هستند و به رای دهندگان اطمینان می دهم از امانتی که به دست ما می سپارند به درستی حفاظت می شود.
کد خبر: ۸۲۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ 20 February 2020

 استاندار مازندران رای دهندگان این خطه شمال کشور را برای ایجاد خلق حماسه‌ای دیگر در روز جمعه ( فردا) دوم اسفندماه به پای صندوق های اخذ رای فراخواند.

احمد حسین زادگان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مردم مازندران در تمام رویدادهای مهم سیاسی و اجتماعی کشور به خصوص انتخابات حماسه ساز بودند و قطعا در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز بار دیگر هوش سیاسی و بصیرت انقلابی خود را با مشارکت حداکثری در پای صندوق های اخذ رای به اثبات می رسانند.
وی اضافه کرد: رای دهندگان مازنی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مشارکت ۷۲ درصدی حضور حماسی خود را در پای صندوق اخذ رای نشان دادند و امیدواریم که این حضور حداکثری در این انتخابات نیز بار دیگر از سوی رای دهندگان مازنی تکرار شود.
نماینده عالی دولت در مازندران انتخابات را نشانگر اقتدار و همبستگی ملی و یک نهضت سیاسی در سطح ملی و جهانی قلمداد کرد و اظهارداشت: انتخابات نشاط سیاسی و اجتماعی در جامعه ایجاد می کند و بهار سیاسی در سطح ملی قلمداد می شود و حضور حداکثری ما می تواند نشاط سیاسی و اجتماعی در همبستگی ملی را در کشور افزایش دهد.
حسین زادگان تنوع و تکثر حضور نامزدها، احزاب و گروه‌های سیاسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را یکی از بسترهای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رای برشمرد و تاکید کرد: برای داشتن انتخاباتی سالم فضای خوبی در جامعه حکمفرماست و رسانه ها نیز نقش موثری در روشنگری و تبلیغ داشتند که می تواند پیش زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات باشد.
عوامل اجرایی امین مردم
استاندار مازندران خاطرنشان کرد : تمام عوامل اجرایی اعم از نظارتی، هیات های اجرایی ، بازرسی و نیروهای انتظامی به عنوان تامین کننده امنیت انتخاباتی و سایر دست اندرکاران این رویداد سیاسی امانتداران آرای مردم در پای صندوق های اخذ رای هستند و به رای دهندگان اطمینان می دهم از امانتی که به دست ما می سپارند به درستی حفاظت می شود.
حسین زادگان اظهارداشت : رای دهندگان ما اطمینان داشته باشند که عوامل اجرایی و نظارتی هر آنچه از صندوق های اخذ رای بیرون می آید را متعلق به مردم می دانند و این امانت را در کمال صداقت حفاظت خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: از ۳ میلیون و سیصد هزار نفر جمعیت استان مازندران ۲ میلیون۴۳۴ هزار نفر واجد شرایط اخذ رای هستند که ۱۱۴ هزار نفر ار رای دهندگان مازنی رای اولی اند.
در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران ۵۷ هزار نفر کار برگزاری این رویداد سیاسی را بر عهده دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار