فاطمه رحمانی :
عضو شورای ائتلاف انقلاب اسلامی مشهد گفت: متاسفانه امروز توجه و حمایت ها از هنر تنها محدود به عده ای سلبریتی شده است در صورتی که همه هنرمندان باید حمایت شوند.
کد خبر: ۸۲۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۱ 20 February 2020

به گزارش تابناک رضوی: فاطمه رحمانی در نشست صمیمی اعضای شورای ائتلاف انقلاب اسلامی با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه اظهارداشت:بهترین قالب انتقال مفاهیم ارزشی بهره مندی از هنر است و هنر بازوی بسیاری از مسائل و مفاهیم فکری است.

 

وی افزود:متاسفانه در گذر زمان نگاه ابزاری به هنر شده است نگاهی به دور از شان هنر و هنرمندان است.

 

عضو منتخب شورای ائتلاف انقلاب اسلامی تصریح کرد: توجه به هنر و هنرمندان وظیفه تمامی دستگاه ها و سیاست گذاران است اما امروز،متاسفانه این توجه و حمایت ها تنها محدود به عده ای سلبریتی شده است در صورتی که حمایت ها چه معنوی و چه مادی باید متعادل باشد و همه هنرمندان به عنوان قشر فرهیخته،اثر گذار و توانمند و میراث دار فرهنگ و تمدن ایران اسلامی مورد حمایت قرار بگیرند.

رحمانی با بیان این مطلب که به مشکلات جامعه هنری واقف هستم عنوان کرد: اگر توفیق داشتم و در عرصه انتخابات پیروز شدم کار گروه های تخصصی با حضور گروه های صنفی و کارشناسی  متشکل از هنرمندان تشکیل خواهیم داد و با حضور جامعه فرهنگ و هنر و رسانه به مشکلات این قشر فرهیخته بپردازیم و با بررسی مشکلات این گروه راهکار ارائه بدهیم.

 

کاندیدای مجلس شورای اسلامی گفت:در دستگاه های اجرایی باید بخشی از بودجه به هنرهای فاخر هنرمندان و خرید آثار آنها اختصاص پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار