با ۱۰۰ تختخواب در بابل :
پس از راه اندازی این مرکز قطعا نه تنها نیاز بیماران دیالیزی شهرستان بابل برطرف خواهد بلکه از شهرهای اطراف بخصوص غرب استان نیز به این مرکز مراجعه خواهند نمود.
کد خبر: ۸۲۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ 19 February 2020

به گزارش تابناک مازندران، دکترعلی شافی از پیشرفت ۴۰ درصدی بزرگترین مرکز دیالیز شمال کشور با ظرفیت ۱۰۰ تختخواب خبر داد.
بر اساس این گزارش، دکترعلی شافی مدیرعامل بنیاد نیکوکاری سلامت گفت: بزرگترین مرکز دیالیز شمال کشور با ۱۰۰ تختخواب در پردیس دانشگاه علوم پزشکی بابل جنب کلینیک امید در سه طبقه با زیربنای 3 هزار مترمربع، به همت خانواده محترم و نیک اندیش میناگر به نام مادر گرامی سرکار خانم طاهره وایگانی همسر زنده یاد حاج موسی میناگر در حال ساخت می باشد.
وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه پس از امضای تفاهم نامه با دکتر جلالی رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی بابل از چندماهه گذشته شروع و تاکنون پیشرفت ۴۰ درصدی داشته است و قابل ذکر است عملیات ساختمانی پروژه توسط تیم مهندسی و اجرایی کارخانه فرش و موکت بابل «میناگر» و با نظارت دفتر فنی دانشگاه در حال انجام می باشد.
مدیر عامل بنیاد نیکوکاری سلامت شهرستان بابل بیان داشت: پس از راه اندازی این مرکز قطعا نه تنها نیاز بیماران دیالیزی شهرستان بابل برطرف خواهد بلکه از شهرهای اطراف بخصوص غرب استان نیز به این مرکز مراجعه خواهند نمود.
دکتر شافی خاطر نشان کرد:

بنیاد نیکوکاری سلامت بعنوان یک نهاد مردمی با اهداف خیر خواهانه و هدایت کمکهای مردمی و نیکوکاران در سال 1389 تأسیس گردید و محور فعالیت بنیاد در حوزه سلامت بوده و از بدو تأسیس تأمین تجهیزات مورد نیاز برای مراکز درمانی در کنار تأسیس بخشهای ضروری برای منطقه در دستور کار آن قرار گرفت.
وی اضافه کرد:احداث مرکز پیوند مغز استخوان در بیمارستان کودکان شفیع زاده امیرکلا و در پی آن تأسیس بخش جراحی فک و صورت در بیمارستان شهید بهشتی بعنوان مراکز منحصر بفرد در شمال کشور از جمله اقداماتی است که با هدایت این بنیاد و با هزینه نیکوکاران به ثمر رسید.
مدیرعامل بنیاد نیکوکاری سلامت گفت: بهسازی بخش icu بیمارستان شهید بهشتی، تهیه دستگاه های دیالیز برای بیمارستان شهید بهشتی و امیرکلا، تهیه دستگاه اندو سونوگرافی برای بخش آندوسکوپی بیمارستان آیت الله روحانی، تهیه سونوگرافی پرتابل برای اورژانس بیمارستان شهید بهشتی، تهیه صندلی های مبل شو همراه بیمار، ونتیلاتور، هولتر قلبی و .... برای بیمارستانهای شهرو همچنین تهیه تعداد زیادی از تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ها از خدمات نیکوکاران بنیاد نیکوکاری سلامت بابل می باشد.
دکتر شافی اظهار داشت: چشم انداز نهایی بنیاد فعالیت در راستای فرهنگسازی عمومی در حوزه بهداشت فردی و اجتماعی و گسترش اقدامات موثر پیشگیرانه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار