اسد الله چراغی گفت:کبا تجربیاتی وتخصص که در اختیار دارم برای خدمت به مردم حوزه انتخابه وارد میدان انتخابات شده ام
کد خبر: ۸۲۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ 19 February 2020

اسد چراغی در جمع مردم شهرستان آبدانان گفت : با توجه به اینکه انباشت مشکلات در حوزه جنوب زیاد است برای خدمت به مردم آمده ام .

وی بیان داشت : صحبت کردن وسخن گفتن این روزها بسیار سخت است چرا که امروز مردم عزیر ما عمل می خواهند امروز مردم خسته هستند صحبت های بدون پشتوانه علمی محقق نشدنی ارزشی ندارند چرا که مردم عزیزمان از ارزش ودانش زیادی برخور دار هستند قطعا به خوبی درک می کنند ودر مواردی از مسئولین هم جلو تر هستند .

چراغی گفت : به عنوان خادم و خدمت گذار وارد این انتخابات شدم تا در روزهای سخت وسنگین در خدمت شما مردم فهیم حوزه جنوب باشم این حوزه فرزندان شایسته وتوانمندی دارد که این امر می توانند موجب دلگرمی مردم باشند .

این کاندیدا مجلس یازدهم گفت : امروز بنده صدای شما هستم قسم خورده ام در پیشگاه خداوند متعال ودر نزد خودم در کنار مردم حوزه جنوب باشم .

امروز من برای خدمت صادقانه به مردمان خون گرم حوزه انتخابیه آمده ام واین انتطار را دارم که مردم هم کمک کنندبا انتخاب بنده مشکلات را به حداقل برسانم .

وی گفت : مجلسی اراده ملت است ، مجلس نماد مردم است چرا که برای سکان هدایت کشور موثر ومفید است و آنچه که امروز مجلس را ناتوان می کند حضور افراد ناتوان است .

وی با ا شاره به اینکه افرادی هستند بی تعهد وتنها به دنبال منافع خود هستندگفت : متاسفانه این افراد جایگاه مجلس را تضعیف می کنند وازرش مجلس که راس امور است را زیر سئوال می برند .

چراغی گفت : هدف مجلس قانون گذاری صحیح ورسیدگی به امورات است ومجلس باید نقطه قوت مردم باشد چرا که مردم نظار ت بر امور از مجلس می خواهند

وی بیان داشت : نماینده نباید به دنبال اهداف سیاسی گروه ها وافراد منفعت طلب باشد ونماینده باید دررضای خدا پیگیری مجدانه امور مرد ومطالبه گری کنند و رهنمود های رهبری را سرلوحه کار خود قرار بدهند .

این کاندیدا تصریح کرد : آبدانان شهر ارزشمند است شهری که بیشتر مردمان آن به خاطر مشکلات بیکاری و نبود امکانات در حال مهاجرت هستند که این قابل قبول نیست چرا که بیشترین میزان باسوادی در این شهرستان است .

وی افزود : متاسفانه هیج گاه نگاه ملی به سمت آبدانان نشده است وتلاش برای حل مشکلات آن به صورت مجدانه نشده است وهمین سبب شده آبدانان برای همیشه محروم مانده بماند .

چراغی گفت : شهرستان آبدانان خسته مانده است و نگاه ها باید به سمت آبدانان ملی شود وباید در این راستا تلاش صورت بگیرد و قطعا اگر به عنوان منتخب مردم حوزه جنوب انتخاب شو م با برنامه های که دردستور کار خود دارم این اتفاق خواهد افتاد .

این کاندیدای مجلس یازدهم بیان داشت: بیش از 65شهرستان درصد معادن و نفت گاز این شهرستان به استانهای همجوار وصل است وباید تلاش شود خود این شهرستان از ظرفیت ها استفاد کند .

وی گفت : پیگیری عمران وآبادانی این شهرستان از موضوعات بسیار مهمی است که به صورت جدی دنبال خواهم گرفت و اگر به عنوان نماینده شما انتخاب شوم قطعا به هیچ کسی اجازه نخواهم داد در امورات مردم دخالت کنند وسرمایه منطقه را به تاراج ببرد .

چراغی گفت : در حوزه درمان مشکلات را می دانم ودر حوزه کسب کار هم دانش مدیریتی دارم وبرای هیمن فرصت نخواهم داد این شهرستان محلی برای جولان افراد فرصت طلب باشد وبا توجه به پتانسیل های ونیروی های توانمندی که دارد باید مشکلات آن حل شود.

وی گفت : این مردم ارزش زیادی دارند اگر امروز یک نفر به عنوان نماینده مردم انتخاب می شود وارتباط خود را با مردم قط کند روز مرگ آن نماینده است قطعا من درکنار مردم هستم وپاسخگو خواهم بود به مردمی که به من اعتماد کردند

وی بیان داشت : آبدانان این پتانسیل را دارد که سرمایه گذران را به این شهرستان آرود تا علاوه بر استفاده از ظرفیت ها زمینه اشتغال جوانا در این شهرستان فراهم کنند .

چراغی گفت : به نیروی غیر بومی معتقد نیستم وخط قرمز بنده است وفرصت به نمایندگا ن استانهای همجوار نمی دهم که در این حوزه زمینه اشتغال برای غیر بومی ها رافراهم کنند.

وی گفت : در برخی از روستا های این شهرستان شرایطی برای صنعتی شدن دارند اگر ما بخواهیم واگر شما بخواهید به عنوان منتخب شما انتخاب شوم .

این استاد دانشگاه افزود : سلامت مردم شهرستان آبدانان بسیار مهم است چرا نباید تجهیزات پزشکی ومتخصص مورد نیاز در این شهرستان باشد.

وقطعا از تمام ظرفیت خود برای زیر ساخت سلامت این شهرستان ودیگر شهر سانهای حوز ه انتخابه به کار خواهم برد چرا که سلامت مردم بسیار برای من ازشمند است .

وی گفت : تغیرات اساسی در حوزه درمان از نیاز های مهم شهرستان است چرا باید مردم برای یک سنوگرافی ساده چند ماه منتطر بمانند که نوبت آنها برسد این پذیررفتنی نست برای جان انسان ها ارزش قائل هستم برای مردم وبرای خدمت به آنها وارد عرصه انتخابات شدم .

این کاندیدا گفت : با برسی های که انجام دادم سد ورگه می تواند جای توسعه ورونق کسب کار باشد مطالعات واقدماتی انجام شده که قابل تقدیر است ولی باید پیگیری شود و این سد به سرانجام برسد.

وی گفت : با تکمیل این سد شاهد شکوفایی زندگی با رونق کسب کار در منطقه بخصوص در حوزه کشاورزی منطقه رونق می گیرد .

وی با اشاره به شهر ک صنعتی این شهر ستان که با ید توسعه پیدا کند گفت : قطعا توجه به حوزه صنعت در شهرستان از برنامه های مهمی است که دنبال خواهم کرد و با ایجاد کار خانه های کوچک ومتوسط در منطقه می توان رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را فراهم کرد .

وی با ا شاره به اینکه تا کنون برای رفاه مردم شهرستان آبدانان قدم های بزرگی برداشته نشده است گفت : خدمات ورفاه حق مردم است و بدون شک در بحث پرداخت حق مناطق جنگی برای حوزه انتخابیه دنبال خواهم کرد .

چراغی گفت : اگر درمواردی که نتوانستم مشکلات را حل کنم شفاف به مردم حوزه انتخابه اعلام می کنم تا در جریان امور قرار بگیرند .

وی در پایان گفت : ایجاد بیمارستان یا درمانگاه تامین اجتماعی حق مردم منطقه است وپیگیری می کنم چون مردم دارند هزینه درمان پرداخت می کنند ولی استفاده نمی کنند ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار