تابناک / مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن اظهار ناراحتی از انتقاد سطحی نگرانه برخی از افراد از مسئولین گفت: باید در مردم ما این فرهنگ نهادینه تر شود که همکاری و همدلی ، کمک و یاری رساندن به مسئولین نیز خود به نوعی امداد و کمک جهت رفع بحران هاست .
کد خبر: ۸۲۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 17 February 2020
نباید بدون داشتن آگاهی و علم از مسئولین انتقاد شود/باید فرهنگ کمک رساندن به مسئولین در مردم ما نهادینه تر شود/انتقاد برخی از افراد از مسئولین سطحی نگرانه بود
تابناک / مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن اظهار ناراحتی از انتقاد سطحی نگرانه برخی از افراد از مسئولین گفت: باید در مردم ما این فرهنگ نهادینه تر شود که همکاری و همدلی ، کمک و یاری رساندن به مسئولین نیز خود به نوعی امداد و کمک جهت رفع بحران هاست .

حسین نحوی نژاد، مدیرکل بهزیستی گیلان در همایش توانمندی‌های اجتماعی – اقتصادی گروه‌های خودیار،اظهار داشت : حال دل ما گیلانی ما بر اثر وضعیت برخی از مددجویان درگیر برف اخیر ، خیلی خوب نیست بسیاری از هم استانی های ما همچنان درگیر آثار ناشی از بارش برف اخیر هستند و افراد تحت پوشش بهزیستی دارای مشکلاتی بیشتر .

وی ضمن اظهار ناراحتی از انتقاد سطحی نگرانه  برخی از افراد از مسئولین بیان کرد: بنده خود شاهدم که بسیاری از مسئولین با جدیت تمام ، هر چه در توان داشتند برای رفع بحران برف انجام دادند و این که ما بدون داشتن آگاهی و علم به یک کار یا حرفه از مسئولین انتقاد کنیم خیلی شایسته نیست چرا که در تمام دنیا بحران ها و بلایای طبیعی وجود دارد و هیچ کجای دنیا هم بری از اشکال نیستند .

وی در ادامه با تاکید بر فرهنگ سازی عمومی برای مواقع بحرانی افزود: باید در مردم ما این فرهنگ نهادینه تر شود که همکاری و همدلی ، کمک و یاری رساندن به مسئولین نیز خود به نوعی امداد و کمک جهت رفع بحران هاست .

مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن پوزش از حضار گفت : چون این اولین تریبونی است که بعد از بحران برف در اختیار داشتم خواستم به نوعی دغدغه های خود و برخی از مسئولین را بیان نموده باشم .

نحوی نژاد ضمن تقدیر از بانیان همایش به نقل از استاندار گیلان گفت : آقای دکتر زارع از روند فعالیتی موسسه بین المللی تاک اظهار رضایت داشته و خواستار پوشش بیشتر مناطق غرب گیلان بوده و اظهار امیدواری نمود تا تعداد این گروه ها از ۳۰۰ به ۵۰۰ گروه در سال ۹۹ افزایش پیدا نماید .

  نحوی نژاد در ادامه گفت: ایجاد این چنین فرآیندهایی برای همه ی گروه های اجتماعی بخصوص افراد در معرض خطر بسیار مفید بوده و حتی برای افراد دارای معلولیت نیز بسیار ارزنده  و مفید و جوابگو می باشد و امیدواریم گیلان به جایی برسد که استحقاقش را دارد.

حسین نحوی نژاد، با اشاره به اینکه با اعطای این میزان تسهیلات ۲ هزار ۲۳۱ شغل در استان ایجاد شده است، افزود: این مشاغل در زمینه کشاورزی، صنایع دستی، خدماتی و گردشگری بوده است.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار