عضو هیات مدیره انجمن علوم سیاسی ایلام گفت: انجمن علوم سیاسی شعبه استان ایلام به عنوان ششمین انجمن کشور تشکیل شد و با برگزاری انتخابات هیات مدیره به طور رسمی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۲۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ 17 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ علیرضا شیخ محمدی اظهار داشت: این انجمن متعلق به تمام دانش آموختگان علوم سیاسی در همه دانشگاه های استان ایلام است که در قالب این انجمن مباحث علمی سیاسی بهتر و نزدیک تر به واقعیت توسط پژوهشگران و فعالان حوزه علوم سیاسی بررسی و تحلیل شود.

شیخ محمدی در مورد انتخابات انجمن علوم سیاسی ایلام یادآور شد: در این انتخابات عظیم کریمی،‌ علیرضا شیخ محمدی، نصرت اله حیدری، احمد بازیار و معصومه دستمرد به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: همچنین تاج الدین صالحیان و فریبا ترجمان نیز به عنوان عضو علی البدل و رضا امین پور به عنوان بازرس و ایوب سرواندام به عنوان عضو علی البدل بازرس انجمن علمی علوم سیاسی ایران (شعبه ایلام) انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه این انتخابات در دانشگاه پیام نور برگزار شد، گفت: اعضای منتخب به مدت چهار سال مسوولیت هیات مدیره انجمن علوم سیاسی استان ایلام را بر عهده دارند.

وی در مورد اهداف تشکیل این انجمن هم توضیح داد: ارتقای سطح دانش سیاسی مردم، تلاش برای شکستن تابوهای سنتی قوم گرایی در صحنه های سیاسی همچون انتخابات، کمک به شناخت بیشتر سیاسی و افزایش مشارکت سیاسی مردم، ارتباط بیشتر دانش آموختگان علوم سیاسی با هم و تبادل دانش و انتقال آن به عامه مردم و برگزاری نشست ها و میزگردهای مرتبط با تحولات سیاسی روز از جمله کارکردهای این انجمن است./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار