معاون قضایی دادستان کشور با اشاره به مشکلات اقتصادی کنونی کشور، گفت: در این شرایط باید با رونق تولید داخل به حل مشکلات معیشتی مردم کمک کنیم.
کد خبر: ۸۲۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 16 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سعید عمرانی امروز(27 بهمن) در اولین یادواره شهدای حقوقدان استان کرمانشاه، اظهار کرد: ایران اسلامی هفت درصد منابع دنیا را در اختیار دارد، در حالیکه یک درصد جمعیت دنیا در ایران زندگی می کنند و وجود مشکلات معیشتی نشان می‌دهد که خوب نتوانسته ایم از ظرفیت های کشور استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، عمرانی با بیان اینکه مسئولین باید مثل سردار سلیمانی خادم مردم شوند و پا جا پای حاج قاسم بگذارند، افزود: باید در شرایط کنونی که در جنگ اقتصادی به سر می بریم، با ایجاد بنگاه های تولیدی و رونق تولید و البته با راه و روش مدیریتی حاج قاسم، مشکلات معیشتی مردم را حل کنیم.

معاون قضایی دادستان کشور اشاره ای هم به جایگاه حاج قاسم در بین مردم داشت و گفت: اگرچه در یک سال اخیر و در قضایای داعش، حاج قاسم برای مردم شناخته‌تر شد، اما ایشان آنقدر در دلهای مردم جا داشت که هنوز هم بعد از گذشت چهل روز از شهادتشان تک تک ما ایرانیان در سوگ او عزادار هستیم.

عمرانی در ادامه اشاره‌ای هم به اهمیت توجه به آسیب‌های اجتماعی داشت و افزود: آسیب‌های اجتماعی ریشه در بی‌توجهی خانواده‌ها دارد و اینکه ما به جای اینکه فرزندانمان را در عمل تربیت کنیم، به دنبال تربیت کردن آنها با حرف زدن هستیم.

معاون دادستان کشور در ادامه با توصیه مسئولین و کارکنان دستگاه قضایی به رعایت اخلاق اسلامی در برخورد با ارباب رجوع، گفت: باید در دستگاه قضایی حال مراجعان را خوب کنیم.

اضافه کرد: دستگاه قضایی مثل بیمارستان است، کسی که حالش خوب باشد بیمارستان نمی‌رود، لذا مسئولین دستگاه قضایی باید برای بهتر کردن حال مراجعان تلاش کنند.

وی اضافه کرد: قرار نیست همیشه حکم به نفع مراجعان باشد، اما همینکه مراجعان را تکریم کنیم خودش ارزشمند است و حال آنها را بهتر می‌کند.

معاون قضایی دادستان کشور در ادامه از استان کرمانشاه به عنوان یک استان شهیدپرور یاد کرد و افزود: اگرچه همه استان‌ها حضور پررنگی در دوران دفاع مقدس داشتند، اما پرچم افتخار برخی استانها از جمله استان کرمانشاه بالاتر از بقیه بود.

عمرانی با اشاره به دلاوری‌ مردم استان کرمانشاه در جریان سالهای دفاع مقدس، گفت: رشادت‌های مردمان این دیار فراموش شدنی نیست و اگر این دلاوری‌ها و رشادت‌ها نبود، معلوم نبود وضعیت امروز کشور چگونه بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار