پیش از آنکه کرونا چین را به زانو درآورد، آقای چینگ سالنی به گنجایش ۵۰ میز و کاروانی متشکل از ۲۰ خودرو برای عروسی‌اش تدارک دیده بود.
کد خبر: ۸۲۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ 15 February 2020

پس از آنکه دولت از مردم خواست در خانه‌هایشان بمانند و مراسمی برگزار نکنند، مراسم ازدواج خود را به تاخیر انداختند، اما «چینگ و چن‌چیاو» زوج جوان اهل شهر چینگداو تصمیم دیگری گرفتند.

این زوج جوان مراسم ازدواج خود را براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برگزار کردند و تنها تغییر صورت گرفته، لغو دعوت مهمانان بود.

جشن عروسی ۵ دقیقه‌ای که تنها میهمان آن کرونا بود!

این داماد چینی به وبگاه محلی «گرینهوا» گفت: «ما در دوران سختی به سر می‌بریم، به ویژه آنکه در حال مبارزه با ویروس قاتلی هستیم و همگان باید اقدامات پیشگیرانه لازم را انجام دهند و از این رو ما تصمیم گرفتیم مهمانی دعوت نکرده و مراسمی برگزار نکنیم. با این حال جشن عروسی، تنها یک جشن است و مهم‌تر از آن خوشبختی خود ماست.»

در مراسم عروسی داماد ماسک طبی بر صورت داشت و با یک خودروی تزئین شده به منزل عروس در شهر چینگداو رفت. او پس از آنکه شال قرمز را از روی صورت عروس برداشت، با یک ماسک طبی مواجه شد.

جشن عروسی

در این عروسی که کمتر از ۵ دقیقه به طول انجامید، پدر عروس سخنرانی کوتاهی کرد و پس از آن عروس و داماد به احترام او خم شدند و مراسم پایان یافت.

پیش از آنکه کرونا چین را به زانو درآورد، آقای چینگ سالنی به گنجایش ۵۰ میز و کاروانی متشکل از ۲۰ خودرو برای عروسی‌اش تدارک دیده بود.

عروس جوان چن‎‌چیاو نیز گفت: «همه چیز کنسل شد. تنها چند صد یوان خرج عروسی من شد. همه این‌ها مهم نیست، زیرا که مرد مناسب را یافته‌ام.»

جشن عروسی

این زوج چینی در مسیر بازگشت به خانه از ۳ نقطه بازرسی گذر کرده و درجه حرارت بدن آن‌ها اندازه‌گیری شد. در طول مسیر نیز داوطلبان و نیرو‌های امنیتی حاضر در نقاط بازرسی، ازدواج آن‌ها را تبریک گفتند.

 

رویداد 24

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار