کاروان رضوی با حضور در شیرخوارگاه و خانه سالمندان تبریز در جشن دهه کرامت آنان سهیم شدند.
کد خبر: ۸۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 24 August 2015

به گزارش تابناک تبریزبه نقل از روابط عمومی کانون جوانان رضوی آذربایجان شرقی، حضور کاروان زیر سایه خورشید که متشکل از خادمان بارگاه ثامن الحجج در شیر خوارگاه احسان و مجتمع بهزیستی فیاض بخش تبریز در حالی صورت گرفت که فضای معنوی حاکم بر این دیدار حاضرین را متاثر و اشک شوق زیارت بر گونه آنان جاری شد.

کودکان خردسال و شیر خوار تحت پوشش بهزیستی تبریز در حالی در آغوش خادمان رضوی آرامش و محبت پدرانه را احساس کردند که مربیان این کودکان با اشک شوق پرچم حرم رضوی را مانند دری گرانبها در میان گرفته و با اشکهای خود این پرچم را شستشو دادند.

ساکنان مجتمع فیاض بخش بهزیستی تبریز به ویژه زنان معلول و سالمند امروز تجربه ای متفاوت داشتند و با نشاطی زاید الوصف پرچم رضوی را در آغوش گرفتند و حتی پس از ترک آسایشگاه توسط کاروان رضوی نیز شور ونشاط معنوی بر این محل حاکم بود.

ارشد زاده ، مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با خیر مقدم گویی و تقدیر از حضور خادمان رضوی در میان معلولان بهزیستی افزود: این حضور معنوی اقدامی بسیار ارزشمند است که عطر رضوی را در میان کسانی که توفیق زیارت حضرت ثامن الحجج را پیدا نکرده اند منتشر می کند.

همچنین در این برنامه بازدید نوحه سرایی توسط خادمان رضوی اجرا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :