پس از اعزام تیم ویژه استاندار به چرام
پس از گذشت دو روز از اینکه استاندار سخنان شهردار سابق را شنید ، دستور پیگیری داد و تیمی برای پیگیری موضوع به این شهر اعزام شد .
کد خبر: ۸۲۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ 10 February 2020

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،پس از عزل شهردار چرام توسط شورای شهر ، اعتراضاتی در این خصوص از طرف شهردار صورت گرفت و حتی گفته شد کار به دستگاه قضایی هم کشیده شد اما قرار بر این شد موضوع با در نظر گرفتن قانون مورد بررسی قرار گیرد.
از طرف دیگر دو روز پیش استاندار کهگیلویه و بویراحمد سفری به مناسبت دهه فجر و افتتاح پروژه ها به این شهر داشت که در یکی از این افتتاحیه ها ، شهردار سابق چرام در حضور استاندار اعتراضات شدیدی نمود که استاندار هم سخنان وی را شنید.
پس از گذشت دو روز از اینکه استاندار سخنان شهردار سابق را شنید ، دستور پیگیری داد و تیمی برای پیگیری موضوع به این شهر اعزام شد .
لحظاتی پیش پشت درهای بسته و با حضور مدیران استانی ، شورای شهر چرام همه موارد بررسی شد که نهایتا اعلام شد استیضاح و عزل علی نوری شهردار چرام قانونی بوده است.

بنابراین گزارش طی نشستی با حضور فیلی معاون عمرانی استاندار، کاظمی مدیرکل امور شهری و کارشناس امور شهری ، فرماندار و اعضای شورای شهر و شهردار چرام در محل دفترشورای شهر چرام برگزار گردید.
در این نشست که به منظور بررسی استیضاح علی نوری شهردار چرام برگزار شده بود بعداز شنیدن اظهارات شورای شهر و دفاعیات شهردار و صحبت های موافقین و مخالفین روند استیضاح اعلام شد براساس ماده 73قانون شوراهای اسلامی شهر صورت گرفته و عزل شهردار قانونی بوده است.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سیدضیاءالدین دادگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
پشت سرم کم است نمیشه مو برداری برای جلو سرم اگه امکان تهیه پیاز مو دارید مشتریم
بسیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
سعیدی .....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار