کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: کاهش دمای هوا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه از شدت بیشتری برخوردار است.
کد خبر: ۸۲۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 10 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،شهناز حق‌پرست ، در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی استان، اظهار داشت: هوای استان امروز ابری در بعضی از ساعات همراه با وزش باد و رگبار پراکنده برف خواهد بود.

وی اضافه کرد: این شرایط به خصوص در نواحی شمالی و شرق استان و همچنین در جاده‌های کوهستان و گردنه‌های برف‌گیر موجب کولاک، کاهش دید و اختلال در تردد وسایل نقلیه می‌شود

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه از امروز تا صبح روز پنجشنبه شاهد استقرار هوای سرد و یخبندان در بیشتر نقاط استان خواهیم بود، ادامه داد: کاهش دمای هوا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه از شدت بیشتری برخوردار است.

وی تصریح کرد: بعدازظهر روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده به‌تدریج شاهد افزایش دما و گرم شدن هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

حق‌پرست سردترین نقطه استان طی 24 ساعت گذشته را گواور با کمینه دمای 6 درجه سانتی‌گراد زیرصفر و گرم‌ترین نقطه استان را سومار با بیشینه دمای 14 درجه سانتی‌گراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: در این بازده زمانی دمای کرمانشاه بین حداقل سه درجه زیرصفر و حداکثر پنج درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار