راهداری مازندران اعلام کرد که ترافیک در جاده‌های هراز ، کندوان ، سوادکوه و کیاسر به علت بارش سنگین برف و بارندگی پر حجم و سنگین شده است.
کد خبر: ۸۲۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ 09 February 2020

بارندگی شدید و پیش بینی شده از عصر امروز یکشنبه در مازندران آغاز شد و هم اکنون در مناطق کوهستانی بارش به صورت برف و در دشت و جلگه نیز بارندگی درحال باریدن است.

بنابر گزارش راهداری در حال حاضر ترافیک در حد فاصل هزارچم ، سیاه بیشه ،پل زنگوله ، ۲راهی مرزن آباد در محور کندوان پر حجم و سنگین است و در جاده کندوان در حال حاضر بارش برف را شاهد هستیم.

ترافیک در محور هراز نیز در محدوده های چلاو، پیچ پرن ، گزنک ، آب اسک و پلور در هر ۲ مسیر سنگین و پر حجم است و به لحاظ آب و هوایی نیز در این مناطق برف و باران می بارد.

همچنین تردد در جاده سوادکوه در محدوده جوارم ، شوراب ، زیراب و شیرگاه سنگین و نیمه سنگین است بارش در این محور به صورت باران و برف مشاهده می شود.

مدیریت راهداری مازندران اعلام کرد به دلیل شرایط جوی نامساعد مردم از تردد غیرضروری در جاده های کوهستانی خودداری کنند.

بر اساس نقشه های هواشناسی روند کاهش دما در غرب استان مازندران از شنبه شب اتفاق افتاده است و این کاهش دمای هوا از عصر امروز تمام مناطق شرقی و مرکزی را در برگرفت و اکنون شهروندان کاهش دمای ۱۴ درجه ای را لمس کردند.

بنابر این گزارش، کاهش دمای مازندران طی روز دوشنبه و سه شنبه هم ادامه می یابد به طوری که دمای هوای استان به ۲ تا پنج درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد رسید. همچنین در این مدت شهروندان در مناطق جلگه ای شاهد بارش مخلوط برف و باران و در مناطق کوهستانی شاهد بارش سنگین برف خواهند بود.

استان مازندران دارای حدود ۱۱ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است که از این میزان حدود ۳۵۰ کیلومترجاده کوهستانی محسوب می شود./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار