کد خبر: ۸۲۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ 08 February 2020
نمایش « دست هایت کو مم حسن » تولید واحد نمایش جوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد با حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر توانست نظر مخاطبان بین المللی را به خودجلب  و به عنوان نماینده ایران جواز شرکت درجشنواره تئاتر کشور روسیه را کسب نماید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد؛ رئیس حوزه هنری گفت:  نمایش " دست هایت کو مم حسن" به کارگردانی رضا کرمی زاده و نویسندگی رضا گشتاسب با اجرای خوب خود در سی و هشتمین جشنواره بین المللی توانست نظر مخاطبان را به خود جلب نماید و رای حضور در جشنواره تئاتر روسیه را که قراراست 16 می در شهر کازان برگزار شود رابدست آورد.  
شریف اسلامی با اشاره به اینکه متن این نمایش توسط کارگردان مطرح آذربایجانی اجرا خواهد شد.بیان داشت:نمایش « دست هایت کو مم حسن » در روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه درتا لار مولوی در دو سانس اجرا نمود وتوانست پذیرش هیئت انتخاب  فستیوال تاتارستان را کسب کند وبه عنوان نماینده ایران  ۱۶ می در جشنواره تئاتر روسیه در شهر  کازان به اجرا بپردازد.
اسلامی با اشاره به عوامل اجرایی این نمایش اظهار داشت:اکبر آیین،نازنین نادر پور،مهرداد علی پور،و پوریا نیک اقبالیان بازیگران و همچنین رضا کرمی زاده طراحی صحنه،حسین اصیلی موسیقی ،حمید جوکارطراحی نور، عنایت صالح طراحی لباس واسحاق آقایی به عنوان عکاس در این نمایش همکاری دارند.
وی یاد آور شد:این نمایش در بیست ودومین جشنواره تئاتر فتح که آبان ماه در خرمشهر برگزار شد توانست 9 جایزه را در بخش های مختلف کسب و به عنوان برترین نمایش جشنواره انتخاب شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار