کرمانشاه ـ ایرنا ـ امام جمعه روانسر گفت: حضور گسترده مردم انقلاب کشورمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تیر خلاصی بر قلب دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۲۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 08 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا،ماموستا ملاسید محمد محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر با تاکید بر مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: برای خنثی کردن توطئه های در هم تنیده دشمنان، حضور حداکثری مردم بسیار حساس و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم از بهترین نعمت ها و بزرگترین عبادات است، تصریح کرد: مدیران برای توسعه و پیشرفت شهرستان و خدمت به مردم تمام توان خود را بکار گیرند.

امام جمعه روانسر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی ادامه داد: بهره گیری از مباحث قرآنی و آموزه های دینی بهترین راهکار برای سالم سازی جامعه است.

ماموستا محمدی اضافه کرد : طلاق در اسلام مذموم است و امروزه به عنوان یک آسیب اجتماعی در حال افزایش است که خانواده ها باید احساس مسوولیت بیشتری داشته باشند.

وی گفت: بی اطلاعی از آموزه های دینی و بی توجهی به فرهنگ اسلامی در خصوص ارزش و جایگاه و قداست خانواده از مهمترین دلایل طلاق است.

خطیب جمعه روانسر اطاعت از همسر، صیانت و پاسداری از حریم خانواده، محبت و احترام به همسر، قناعت، اخلاق حسنه، گذشت و بخشش، صبر و ادای صله رحم را از حقوق متقابل زن و شوهر در خانواده ها عنوان کرد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار