مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز گفت: امروز کشورهای مختلف دنیا شعارهایی را سر می دهند که در مناسبت های انقلابی ایران آنها را شنیده ایم. جنبش والستریت، جلیقه زردهای فرانسه و ... با اندکی نغییرات در فرهنگ ها همان رویه شعارهای انقلابی را دنبال می کند.
کد خبر: ۸۲۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ 08 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت الاسلام علیمراد یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز در مراسم گرامیداشت یوم الله دهه فجر که در مسجد امام حسن (ع) دهقان ویلای کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه مقایسه کردن 41 سالگی انقلاب با زمان طاغوت در قالب سخن ساده است اما با در نظر گرفتن شرایط کنونی صحبت درباره این تحول بزرگ کار دشواری خواهد بود. 

وی افزود: ممکن است سخنانی که درباره پیش از انقلاب گفته می شود برای نسل جوان قابل باور نباشد اما در سال های قبل از انقلاب کسی در مخیله اش نمی گنجید که در چنین جایی از کره خاکی حکومت کنونی ایجاد شود، نه تنها دوستان بلکه افراد خوش باور و حتی دشمنان هم این مسئله را باور نداشتند. 
 وی با اشاره به اینکه غرب و شرق پذیرفته بود که امکان تشکیل حکومت اسلامی نیست و اسلام توانایی اداره جامعه را ندارد، اظهار داشت: غربی ها بر اساس تجربه عهد رنسانس این نظر را داشتند ، حتی برخی ها به وعده های قران کریم هم مایوس و دلسرد شده بودند در حالی که در قران مشاهده می کردند وعده پیروزی مسلمانان بر یهودی ها داده شده است. 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز تصریح کرد: امام (ره) به پشتوانه مردم بصیر حکومتی اسلامی را بنا کرد که شعار نفی شرق و غرب را سرد داد در حالی که تا آن زمان کسی اجاره عرض اندام خارج از این دو مسیر را نداشت اما جمهوری اسلامی با تشکیل حکومت بر مبنای اسلام آغاز به کار کرد. 
وی گفت: تصور دشمن و استکبار جهانی این بود که یک پیرمرد با عبا و تسبیح که یکه و تنهاست شعارهایی متفاوت سر می دهد اما تا چشم بر هم زدند با حکومتی مواجه شدند که به دست این بزرگ مرد و با محوریت اسلام ناب پایه گذاری شد تا در مرحله نخست انقلاب شکل گرفته و در ادامه دیگر ملت های مسلمان بیدار شوند تا در نهایت با بیداری ملت های آزاده، حکومت جهانی حضرت حجت (عج) شکل گیرد. 
 حجت الاسلام یوسفی بیداری ملت ها را آتش زیر خاکستری دانست که هر لحظه ممکن است علیه حاکمان ظالم انجام شود، افزود: امروز کشورهای مختلف دنیا شعارهایی را سر می دهند که در مناسبت های انقلابی ایران آنها را شنیده ایم. جنبش والستریت، جلیقه زردهای فرانسه و ... با اندکی نغییرات در فرهنگ ها همان رویه شعارهای انقلابی را دنبال می کند. 
 وی ابا اشاره به اینکه جوانان باید بدانند که پیش از انقلاب در کشور پزشک نداشتیم و از بنگلادش، پاکستان و هندوستان دانشجوی پزشکی وارد می کردیم، اظهار داشت: از صدر اسلام تا امروز "عمر 41 سال" انقلابی که همچنان همانند سال اول پیش می رود را در هیچ کجا شاهد نیستیم، حتی نهضت رسول خدا (ص) هم اندک زمانی پس از ایشان دوام آورد و پس از رحلت خاتم الانبیا (ص) مسیر حکومت عوض شد. 
نماینده ولی فقیه در سپاه البرز تصریح کرد: نهضت مشروطیت، انقلاب کبیر فرانسه و ... ناکام ماندند اما امروز انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان در چهل و یکمین سال عمرش همانند سال نخست، ادامه حیات می دهد، این همان شگفتی، حرکت و جنبشی است که حداقل در دو قرن اخیر نمونه ندارد. 
حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه امیدواران به ناکامی جمهوری اسلامی امروز زیر خاک هستند اما انقلاب همچنان می درخشد، 2 دلیل ماندگاری انقلاب را مردم بصیر آگاه و رهبری مقتدر دانست و گفت: خانم رایس می گوید ما ماه ها سناری می نویسیم اما رهبر ایران با یک جمله معادلات ما را بر هم می ریزد. 
 وی به فرموده رهبری مبنی بر اینکه معامله قرن پیش از نابودی ترامپ از بین می رود اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند عمر استکبار کفاف نمی دهند معادلات ننگین این چنینی را ببینند و قطعا در همین توهم خواهند مرد، همین جمله رهبری تیتریک تمام خبرگزاری ها شد و حتی پیش از این دبیر کل سابق سازمان ملل در خاطرات شخصی اش می گوید با رهبر تمام کشورها دیدار داشته ام اما در ملاقات با رهبر ایران متوجه شدم ایشان در عین حال که یک رهبر دینی است مسائل جزئی سیاسی کشور من را بهتر از من می داند. 
 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز با اشاره به جمله معروف رهبر معظم انقلاب خطاب به ولادیمیر پوتین مبنی بر اینکه امکان حمله به جمهوری اسلامی حتی به صورت بزن در رو وجود ندارد، اظهار داشت: امروز مردم ایران بصیرترین ملت تاریخ هستند، در صدر اسلام مردم امام معصوم را نمی شناختند و در برابر آن صف می کشیدند اما امروز مردم بصیر بوده و شاگرد مکتب امام معصوم را به خوبی می شناسند. 
 حجت الاسلام یوسفی تشییع سید الشهدای جبهه مقاومت را یک شگفتی در تاریخ دانست و تصریح کرد: سردار سلیمانی به عنوان سرباز ولایت در دل مردم بصیر ایران جا باز کرده بود و زمانی که رهبری آرزوی شهادت در نماز میت سردار دلها کرد دل همه مردم لرزید در حالی که در صدر اسلام حکومت صدر اسلام به انحراف رفت و البته باید مراقب بود این بلا مجددا بر سر ما نیاید. 
 وی با اشاره به اینکه یهودی ها با مسئله نفوذ توانستند مسیر حکومت پیامبر (ص) را تغییر دهند، گفت: در صدر اسلام تصمیم سازان کنار خلفا از یهودی ها بودند همانگونه که امروز معتقد هستیم مسئولین تصمیم گیرنده در کشور وابسته به بیگانه نیستند اما تصمیم سازان کنار اغلب مسئولین، نفوذی هایی هستند که بعدها درباره آنها گاندوها ساخته می شود. 
 نماینده ولی فقیه در سپاه البرز افزود: انقللاب اسلامی تمام مرزها را در نوردیده است اما جمهوری اسلامی نتوانسته است پا به پای انقلاب اسلامی پیش برود و مهم ترین دلیل آن این است که انقلاب همچنان دست اهل و جمهوری اسلامی در مقاطعی به دست نااهلان و نامحرمان افتاده است. 
 وی اظهار داشت: یهودی ها امروز دست به تحریف پیامبری زده اند که زمانی به آن ایمان آورده بودند، زمانی که می بینند حرف امام حاضر همان حرف امام راحل است آن را تحریف می کنند، البته پیش از این نیز رهبر انقلاب هشدار داده بودند که مراقب تحریف امام (ره) به دست خودی های باشید که بر عکس مواضع بنیان گذار انقلاب عمل می کنند. 
 حجت الاسلام یوسفی در خاتمه تصریح کرد: هیچگاه نشنیده بودیم امام (ره) جز شیطان بزرگ به آمریکا بگوید اما امروز برخی می گویند آمریکا کدخداست و کسی هم با آنها کاری ندارد در حالی که با گستاخی تمام هم می گویند ما نمی توانیم و باید تعدادی مدیر از خارج وارد کنیم، این ها همان یهودی های مدرنی هستند که علی رغم پیشرفت های ایران در هر عرصه ای همچنان در موضع گیری های رسمی اعلام می کنند ما صرفا در آبگوشت بزباش می توانیم رقابت کنیم یا خلاف مشی امام (ره) شورای نگهبان را هم زیر سوال می برند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار