انقلاب اسلامی استمرار نهضت فاطمی و مظهر پیروزی حق بر باطل است
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی استمرار نهضت فاطمی و مظهر پیروزی حق بر باطل است، بر ضرورت گرامیداشت و حفظ انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: دهه فجر بهترین موقعیت برای شناخت ماهیت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۲۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵ 07 February 2020

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری ضمن گرامیداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: سالروز عملیات والفجر ۸ یک پیروزی عظیم و بزرگ است و از تلاش‌های والفجرآفرینان ۸ تقدیر می‌کنیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره ۲۲ بهمن و دوم اسفندماه تصریح کرد: این دو روز، دو آزمون بزرگ ملت ایران به شمار می‌رود و امیدواریم مردم برگ افتخار دیگری در کتاب ارزشمند تاریخ انقلاب رقم بزنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ویژگی‌های زیادی را برای انقلاب بیان کردند که بازشناسی خوبی درباره انقلاب دست می‌دهد و میان جوشش انقلابی و نظم سیاسی و اجتماعی تضاد و ناسازگاری وجود ندارد.

محمدی لائینی با اشاره یه اینکه انقلاب دچار رکود و خموشی نشده است، یادآور شد: انقلاب اسلامی از جوشش و خروش نیفتاده و دچار رکود و خموشی نشده است و برخلاف برخی از نظریه‌های جامعه شناختی که هر جوششی به حکومت تبدیل و از تب و تاب می افتد اما جوش و خروش انقلاب همچنان ادامه دارد.

وی گفت: کارهایی که دشمن انجام می‌دهد به نفع ماست چون جوشش انقلابی را داغ‌تر می‌کند که مقام معظم رهبری فرمودند که معامله قرن قبل از مردن ترامپ خواهد مرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: نشانه‌های جوشش انقلابی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همان شعار مرگ بر آمریکا خواهد بود نظام ما انقلابی است.

محمدی لائینی عنوان کرد: مسئولان نیز باید دارای مش انقلابی باقی بمانند و به شیوه‌های مدیریت فشل اشرافی دچار نشوند و مدیریت‌ها باید انقلابی باشد.

وی تصریح کرد: مردم نیز باید نمایندگانی برگزینند که دارای روحیه انقلابی، حماسی و روحیه سال ۵۷ باشند چراکه پیشرفت مملکت در پرتو روحیه انقلابی است و اگر این روحیه و مدیریت جهادی مورد توجه قرار گیرد، کشور رشد می‌کند و هرجا از آن فاصله گرفتیم، موفق نبودیم.

نماینده ولی فقه در مازندران با اشاره به اینکه ۷۰۰ دانشمند جوان ایرانی ماهواره ظفر را تولید کردند و این ماهواره د ر آستانه پرتاب شدن به فضا قرار گرفته است، گفت: ایران اسلامی گام بزرگ در حوزه دانش و هوافضا برداشته که در سایه جوشش های انقلابی بوده است و نمایندگان دارای روحیه جهادی و انقلابی را برگزینیم.

محمدی لائینی تاکید کرد: باید نمایندگانی را برگزینیم که از روحیه جهادی و انقلابی برخوردار بوده، کارآمد و طرفدار عدالت باشند و شعارهای انقلاب را تعقیب کنند زیرا انقلاب بازنشستگی و خستگی ندارد.

وی به جریان معامله قرن اشاره کرد و افزود: طبق فرمایش رهبری معامله قرن قبل از مردن ترامپ، خواهد مرد و فتنه انگیزی های دشمن به سرانجام نمی‌رسد.

نماینده ولی فقیه در مازندران نشانه‌های جوشش انقلابی را حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پای صندوق‌های رای دانست و بیان کرد: نشانه‌های جوشش انقلاب شعار مرگ بر آمریکا است.

محمدی لائینی در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: یکی از نشانه‌های تقوا، نشست و برخاست و همراهی کردن با انسان‌های باتقوا است.

وی با اشاره به اولین خطبه پیامبر گرامی اسلام (ص) عنوان کرد: پیامبر اکرم در این خطبه فرموده است، از خداوند بترسید و در امور دنیایی و آخرت تقوا پیشه کنید.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: ملت ایران با تقوا است و با حضرت امام راحل همراهی کرده‌اند و شرایط و وضعیت انسان‌ها در گرو داشتن تقوای الهی است و تقوا می‌تواند هم در دنیا و هم در آخرت سودبخش باشد.

محمدی لائینی به تجدید میثاق همافران با حضرت امام راحل اشاره کرد و گفت: خدمات نیروی هوایی و همافران قابل تقدیر بوده و خواستار قدرشناسی ویژه از این نیروها شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار