با حکم استاندار مازندران " رقیه صفری " به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری این استان منصوب شد .
کد خبر: ۸۲۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸ 06 February 2020

به گزارش تابناک مازندران، حکم انتصاب صفری در این پست مهم اقتصادی و اجرایی عصر امروز پنجشنبه در جلسه شورای اداری مازندران که با حضور محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری در ساری برگزار شد ، به وی داده شد.

استانداری مازندران سه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع ، معاونت هماهنگی امورعمرانی و معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی و ۱۹ اداره کل دارد .

صفری پیش از این در سمت معاون فرماندار شهرستان نور فعالیت می کرد. وی همچنین به مدت ۶ سال معاون اداره کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران بود.

استاندار مازندران هنگام اعطای حکم انتصاب خانم صفری گفت : براساس دستور رییس جمهوری می بایست ۳۰ درصد پست های مدیریتی را به بانوان‌اختصاص دهیم .

احمد حسین زادگان افزود : در سال ۹۷ سهم مدیریت زنان در مازندران تنها ۲ درصد بود و اکنون این رقم به پنج درصد افزایش یافته است .

وی ادامه داد : باتوجه به دستور رییس جمهوری مبنی بر اختصاص این تعدادپست های مدیریتی به زنان ، این روند در مازندران هم پیگیری می شود .

پیش از این حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران بود. خیریانپور به افتخار بازنشستگی نایل شده است.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار