سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در حالی آغازشده است که شیراز میزبان سیزدهمین دوره از این جشنواره هست.
کد خبر: ۸۲۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 06 February 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:فیلم‌های سیزدهمین دوره جشنواره شیراز در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مجموعه سینمایی هنر آفتاب، و پردیس سینمایی گلستان اکران خواهد شد و قیمت بلیت‌ها از ده تا بیست هزار تومان متغیر خواهد. بود.

تالار حافظ با 950 نفر گنجایش به‌عنوان بزرگ‌ترین تالار اکران این دوره از جشنواره شناخته می‌شود و سالن‌های مجموعه سینمایی آفتاب، پردیس سینمایی گلستان هرکدام 250 نفر گنجایش خواهد داشت و هر فرد با یک کد ملی می‌تواند 4 بلیت تهیه کند.

در روز دوم جشنواره فیلم فجر شیراز، فیلم «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و فیلم «پوست» به کارگردانی بهمن ارک و درخت گردو اکران می‌‌شود.

با توجه به استقبال خوب مخاطبان و علاقه‌مندان برای بعضی از فیلم‌ها اکران فوق‌العاده نیز در نظر گرفته‌شده است و فیلم درخت گردو در روز دوم به پخش اکران فوق العاده رسیده پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده و همزمان با اکران فیلم‌های همچون خروج ابراهیم حاتمی کیا و خوب، بد، جلف 2 شاهد افزایش اکران فوق‌العاده باشیم.

اما فیلم کارگردان شیرازی بهتاش صناعی‌ها به نام قصیده «گاو سفید» نیز به فهرست فیلم‌های جشنواره افزوده‌شده و در روز جمعه 18 بهمن ساعت 19 در مجموعه هنر شهر آفتاب اکران می‌شود.

داستان « قصیده گاو سفید » روایتگر داستان زنی به نام مینا است که همسرش به‌واسطه صدور حکم اشتباه قصاص، اعدام‌شده است و وی اکنون پس از آگاهی از این موضوع، سودای دادخواهی و استیفای حقوق ازدست‌رفته خود و همسرش را از قوه قضاییه کشور در سر دارد.

برچسب ها: جشنواره ، فیلم فجر ، فیلم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار