کد خبر: ۸۲۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰ 05 February 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در نشست خبری خود با خبرنگاران با اعلام این خبر که آزمون کارشناسان رسمی در تاریخ اسفند ماه ۹۸ برگزار نمی‌شود، گفت: ما وعده داده بودیم آزمون کارشناسان رسمی را اسفند ماه برگزار کنیم اما نتوانستیم و از کسانی که برای آزمون خودشان را آماده کرده بودند عذرخواهی می‌کنیم.
وی افزود: دلیل عدم برگزاری آزمون در اسفند ماه این است که اولا حجم کارهای مرکز بسیار زیاد بود و دوما هیچ مجری برای برگزاری آزمون در این تاریخ پیدا نشد.
وی گفت: آزمون کارشناسی آزمون سختی است و هم زمان از ۵۰-۶۰ رشته آزمون برگزار می‌شود و اساتید باید برای حدودا ۶۵ رشته سوال طراحی کند.
بهادری جهرمی خاطر نشان کرد: تاریخی که با سازمان سنجش به عنوان مجری آزمون کارشناسی رسمی تعیین شده است روز جمعه ۹/۳/۹۹ است و این آزمون در حقیقت آزمون سال ۹۸ است که در بهار سال ۹۹ برگزار می‌شود.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده با بیان این که ثبت نام این آزمون از اول اسفند ماه به مدت ۱۰ روز انجام می‌شود گفت: تمام رشته‌های کارشناسی تقریبا توان شرکت در این آزمون را خواهند داشت.
وی افزود: تمام فارغ التحصیلان کارشناسی به شرط داشتن ۵ سال سابقه کار مرتبط می‌توانند در آزمون کارشناسان رسمی شرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار