کارشناس مسائل خانواده گفت: وقتی حال رابطه تان خوب است، با هم حرف بزنید اما وقتی احساس کردید گفتگو به سمت عصبانیت وخشونت می رود دیگر ادامه ندهید.
کد خبر: ۸۲۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 05 February 2020

به گزارش تابناک رضوی، صادقیان با اشاره به اینکه اگر زن وشوهر بتوانند احساسات خود را کنترل کنند، حال رابطه شان خوب خواهد بود، خطاب به همسران گفت: وقتی حال رابطه تان خوب است، با هم حرف بزنید اما وقتی احساس کردید گفتگو به سمت عصبانیت وخشونت می رود دیگر ادامه ندهید.

 

حمید صادقیان، مدرس مباحث خانواده در این کارگاه با تاکید براینکه زندگی متاهلی با قانون تغییر شروع می شود، گفت: برخلاف تصور موجود، زندگی مشترک در آغاز، سه عضو دارد؛ زن، شوهر و رابطه میان آن ها به عنوان فرزندی نادیدنی.

وی با بیان اینکه همواره در چالش ها اولویت باید با این فرزند نادیدنی باشد، لذت بردن از باهم بودن، پوشش معایب یکدیگر، بیان خوبی همدیگر، گذشت و بخشش، مراقبت از هم و رشد وتعالی را از نشانه های سلامت رابطه زن وشوهر دانست.

مدرس مباحث خانواده با اشاره به اینکه اگر زن وشوهر بتوانند احساسات خود را کنترل کنند، حال رابطه شان خوب خواهد بود، خطاب به همسران خاطرنشان کرد: وقتی حال رابطه تان خوب است، با هم حرف بزنید اما وقتی احساس کردید گفتگو به سمت عصبانیت وخشونت می رود دیگر ادامه ندهید.

صادقیان تمرکز بر خوبی های همسر و بدی هایی که خود فرد در حق همسرش مرتکب شده را از راهکارهای کاهش خشم معرفی و تصریح کرد: در این مواقع حتما از ادامه بحث و مشاجره پرهیز کنید حتی اگر حق با شما باشد چرا که هم باعث شکستن حریم ها می شود، هم به روحیه زن آسیب می زند و هم معایب انسان را آشکار می کند.

این گزارش حاکیست پس از کارگاه مهروماه، جنگ مفرح "عاشق شو" با برنامه های متنوعی چون اجرای مسابقه طنز، تئاتر، اجرای زنده هنرمند روشندل و تقدیر از زوج های دارای فرزند، مهریه 14سکه، نخبگان کشوری و برگزیدگان جشنواره 101فیروزه برگزار شد.

گفتنی است بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی(طرح ملی همسفر تابهشت) به همت نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، از دی تا اسفندماه سال جاری به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار