دادستان دهلران گفت : کانال ها وگروه های تلگرامی سطح شهرستان هرگونه عمل مجرمانه و تشویش افکار عمومی در آستانه انتخابات داشته باشند برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 05 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ صابر نجومی در گفتگو با تابناک بیان داشت : باتوجه در پیش بودن تبلیغات انتخابات و تشکیل گروه ها و کانال های تلگرامی از سوی افراد متخلف این داستانی پلیس فتا را مامور پیگیری و رصد روزانه این کانال ها در سطح شهرستان کرده است.

وی گفت : روزانه اخبار و اطلاعات مهم کانال های تلگرامی وگروه ها توسط پلیس فتا شهرستان جمع آوری و برای بررسی در اختیار این دادستانی قرار می دهد و تا کنون چندین مدیر کانال و گروه احضار شدند.

نجومی با اشاره به اینکه عملکرد کانال های تلگرامی رصد و مدیران آنان شناسایی شده اند گفت: در جلسه پیشگیری از جرائم انتخابات یکی از موضوعاتی که مصوب شد مدیر گروه و کانال های تلگرامی مسئول و پاسخگوی متن منتشر شده هستند و اشرافیت کامل بر مدیران کانال ها داریم.

دادستان دهلران عنوان کرد : دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و اطلاعاتی، جرایم و تخلفات را گزارش تا این دادستانی برابر قانون با آنها برخورد کند.

وی افزود : نظارت و برخورد با کانال ها و گروه های تلگرامی مختلفی که له یا علیه نامزدها تبلیغ می کنند در دستور این دادستانی است.

نجومی گفت : مدیر یکی از کانال های تلگرامی که اقدام به تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب کرده بود پرونده ای در دادگاه بخش زرین آباد تشکیل و مدیر کانال برای سیر مراحل قانونی در اختیار دادگاه است ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار