بالاخره انتظارها به سر رسید و بار دیگر سوداگران سیمرغ، این بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در مقابل هم صف آرایی کردند، سوداگرانی که بر پرده نقره ای سینما منتظر واکنش تماشاگران هستند.
کد خبر: ۸۲۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰ 05 February 2020

به گزارش تابناک قم، ۲۲ فیلم به بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر راه یافته است که از این تعداد قرار است از ۱۵ تا ۲۱ز بهمن ماه ۱۴ فیلم بخش سودای سیمرغ و ۳ فیلم بخش نگاه نو این جشنواره در سینماهای ونوس و تربیت به روی پرده رود.

ششمین سال است که قم همزمان با تهران، میزبان اکران فیلم های جشنواره فجر است، اکرانی که امسال نه تنها در تهران بلکه در قم و ۲۹ استان دیگر نیز میزبان علاقمندان هنر هفتم است.

در بخش جنبی این جشنواره نیز پنج فیلم‌ سینمایی ویژه کودکان و نوجوانان به‌صورت رایگان از ساعت ۱۰ صبح در سینما تربیت در روزهای ۱۵، ۱۶، ۱۹، ۲۰ و ۲۱ بهمن‌ماه جاری اکران می‌شود.

«شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت، «پوست» به کارگردانی بهمن ارگ، «عامه پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی، «تعارض» محمدرضا لطفی، «مردن در آب مطهر» نوید محمودی، «خروج» ابراهیم حاتمی‌کیا، «آبادان یازده ۶۰» مهرداد خوشبخت، «خون شد» مسعود کیمیایی، «ابر بارانش گرفته» مجید برزگر، «درخت گردو» محمدحسین مهدویان، «بی صدا حلزون» بهرنگ دزفولی زاده، «روز صفر» سعید ملکان، «پدران» سالم صلواتی و «سینما شهر قصه» کیوان علیمحمدی، چهارده فیلمی هستند که از میان ۲۲ فیلم سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در قم به روی پرده می‌روند.

شنای پروانه

محمد کارت را نمی‌شود متهم کرد که به سندروم فیلم‌هایی مثل «ابد و یک روز» یا «مغزهای کوچک زنگ زده» مبتلا شده و فیلم «شنای پروانه» را ساخته است. او قبل از همه با مستند «خون مردگی» علاقه‌اش را به طبقه‌ی حاشیه‌ی شهر و به خصوص دار و دسته‌های شرور و خلافکار نشان داده بود. «شنای پروانه» در روزهای اکران خود در تهران یکی از قابل توجه‌ترین فیلم های جشنواره بوده است.

«شنای پروانه» ساخته‌ی محمد کارت که علاوه بر بخش نگاه نو در بخش سودای سیمرغ هم حضور دارد، فیلمی است که به نظر می‌رسد در جشنواره‌ی امسال مورد توجه قرار بگیرد. داستان این فیلم در محله‌های حاشیه‌ی تهران روایت می‌شود، جایی که قلمروی گنده‌لات‌هایی است که چاقوکشی می‌کنند و به کار قاچاق مواد مخدر و الکل هم مشغولند. فیلم پرتنشی است که جواد عزتی، امیر آقایی و طناز طباطبایی بازیگران اصلی آن هستند و پانته‌آ بهرام هم حضور کوتاه و موثری در فیلم دارد.

جشنواره فیلم فجر در قم با «شنای پروانه» آغاز می‌شود. این فیلم در ساعت ۱۷ سه‌شنبه ۱۵بهمن در سینما تربیت و در ساعت ۲۰ در سینما ونوس به روی پرده می‌رود.

پوست

برادران ارک، در این جشنواره با فیلم سینمایی«پوست» در این جشنواره سودای سیمرغ در سر دارند. بهمن و بهرام ارک با این فیلم در بخش نگاه نو و سودای سیمرغ منتشر جلب توجه مردم و منتقدان سینما هستند.

«پوست» را می توان به عنوان نخستین فیلم سینمایی ترکی ایران دانست، فیلمی به کارگردانی جوان‌ترین فیلمسازان این دوره جشنواره که با ساخت نخستین فیلم بلند سینمایی خود، عشق، جادو و خرافه‌پرستی را به تصویر کشده اند. «پوست» داستانی عاشقانه را با الهام از افسانه های محلی در فضایی آمیخته با سحر و جادو تعریف می‌کند.

این فیلم در روز نخست جشنواره فجر در قم از ساعت ۱۷:۳۰ در سینما ونوس و ۱۹:۳۰ در سینما تربیت اکران خواهد شد.

عامه‌پسند

«عامه پسند» فیلم دیگری است که پای سهیل بیرقی کارگردان جوان خود را برای سومین بار به جشنواره فجر باز کرده است. فیلمی که در اکران آن در تهران نتوانست توجه مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند.

بیرقی که با کارگردانی فیلم هایی مانند «من» و «عرق سرد» پیش از این در جشنواره فجر حضور داشته و با فیلم «عرق سرد» در سی و پنجمین جشنواره فجر گرد و خاک کرده بود، این بار برای جلب توجه منتقدان کار سختی در پیش دارد.

در فیلم عامه پسند مردم جای زیادی ندارند. شهر است و شلوغی گنگ و صدای بوق و هیاهوی شهر. اما مردم کم‌رنگند. کم‌رنگی تعمدی. همان طور که فهمیه داستان می‌گوید ما خودمان مردم هستیم. مردم عامه پسند مخاطبانی هستند که به تماشای فیلم نشسته‌اند.

باران کوثری در نقش زن حسود، پول‌دوست و خودنمای شهرضایی، نماینده عامه است. زنی که هم رفیق دزد است، هم شریک قافله. در نهایت خانه قدیمی را به سیاق سنتی بازمی‌گرداند که پسند عامه است. قلیان می‌نشاند و کتاب برمی‌دارد.

فیلم عامه‌پسند می‌خواهد مرثیه‌ای باشد برای تمام مادرانی که سال‌ها مورد ظلم بوده‌اند؛ ظلمی محترمانه! این مرثیه بی‌نظم خواسته اصلی کارگردان بوده است برای خلق فیلم.

سینما تربیت قم فیلم سینمایی «عامه پسند» را چهارشنبه ۱۶ بهمن در ساعت ۱۷ به روی پرده می‌برد و سینما ونوس نیز پذیرای این فیلم در ساعت ۲۰ خواهد بود.

تعارض

تعارض از طرفی اولین ساخته محمدرضا لطفی محسوب می‌شود و از طرف دیگر دومین تجربه فیلم‌سازی اوست. لطفی که قبلاً با «روایت ناپدید شدن مریم» طعم اکران را هم چشیده بود، این بار وارد وادی سینمایی شده است. «روایت ناپدید شدن مریم» باآنکه در سینماهای ایران هم به اکران درآمد، اما با پروانه ویدیویی ساخته‌شده بود و ازاین‌جهت است که تعارض فیلم اول محمدرضا لطفی محسوب می‌شود و از همین جهت هم هست که در بخش نگاه نو جشنواره سی و هشتم حضور دارد.

در «تعارض» با یک فیلم عجیب و متفاوت سروکار داریم که مشابهش در سینمای ایران کمتر یافت می‌شود. لطفی همان‌طور که در فیلم قبلی‌اش نشان داده بود تمایلی به پیروی از سنت مرسوم و جاری سینمای ایران ندارد. بلکه سینما و جهان‌بینی او یکسره در زمره سینمای متفاوت و خاص قرار می‌گیرد. قاعده‌ای که تعارض هم از آن مستثنا نیست.

تعارض فیلم سینمای خاص است و شاید در جذب مخاطب عام چندان موفق نباشد؛ اما از حیث ایده و پرداخت پخته و فکر شده‌ای که دارد می‌تواند مخاطب خاص را کاملاً راضی کند. به‌ویژه که نوآوری لطفی در بازپرداخت ایده بکرش بسیار ستودنی است و همه پیش‌داوری‌های بیننده از چنین درامی را زیر سؤال می‌برد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «احساس می‌کنم دیوونه شدم… یه جورایی به تمام دوربین های مداربسته که دارن آدم رو کنترل می کنن حساسیت پیدا کردم… اونقدر توی این ماجرا غرق شدم که احساس می کنم پشت همه این دوربینا یه نفره…یه نفر که چهار چشمی داره منو نگاه می کنه!»

فیلم سینمایی «تعارض» در روز دوم جشنواره یعنی چهارشنبه ۱۶ بهمن در ساعت ۱۷:۳۰ در سینما ونوس و در ساعت ۱۹:۳۰ در سینما تربیت اکران می‌شود.

مردن در آب مطهر

با اعلام نهایی نتایج آثار سینمایی حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» به نویسندگی و کارگردانی «نوید محمودی» و تهیه کنندگی «جمشید محمودی» به عنوان یکی از حاضران این دوره از مهمترین رویداد سینمایی کشور معرفی شد.

نوید محمودی کارگردان تهیه کننده و نویسنده و شاعر اهل افغانستان که تا به حال در بیش از ۱۰۰ فستیوال بین‌المللی فیلم حضور داشته و دو مرتبه برای سه فیلم سینمایی به عنوان نماینده سینمای افغانستان برای دریافت اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان به آکادمی اسکار معرفی شده است.

این بار «نوید محمودی» با فیلم «مردن در آب مطهر» به جشنواره آمده است و داستان این فیلم مضمونی اجتماعی و عاشقانه دارد که پس از چهار دهه جنگ در افغانستان به مسائل جوانان مهاجر می پردازد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «هر بلایی که سر عشق می‌آید از دربه‌دری است. رونا: حامد از دریا نترسی‌ها؛ از هرچی بترسی بلای جونت میشه، حامد: نمی‌ترسم.»

فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» در روز سوم جشنواره فیلم فجر به قم می‌آید. این فیلم در روز پنجشنبه ۱۷ بهمن در ساعت ۱۷ در سینما تربیت و ساعت ۲۰ در سینما ونوس به روی پرده نقره‌ای می‌رود.

خروج

فیلم سینمایی «خروج» بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی کیا در مقام کارگردان در سینمای ایران و سومین همکاری وی با موسسه‌ی فرهنگی و هنری اوج پس از فیلم‌های «بادیگارد» و «به وقت شام» است که ۱۳ شهریور ۹۸ در شهرستان گچساران کلید خورد.

این فیلم حاتمی‌کیا دارای مضمونی با عدالت اجتماعی است، کاری شبیه به آژانس شیشه‌ای که نگاهی منتقدانه نسبت به وضعیت موجود اجتماعی و سیاسی دارد، البته «خروج» از جهاتی نیز با آژانس شیشه‌ای متفاوت است و فیلم این زمانه است اما ریشه هر دوی آنها نقد از درون است.

«خروج» فقط تجربه‌ی تازه‌ی حاتمی ‌کیا در ساخت یک درام اجتماعی نیست؛ بلکه در ساخت هم تجربه ‌ای جدید محسوب می شود، فرامرز قریبیان ستاره‌ی سال‌های دور که پنج سالی است هیچ پیشنهادی را نمی‌پذیرد حالا قرار است در فیلم معترض حاتمی ‌کیا نقشی اصلی را بازی کند، این شروع یک تغییر در سینمای ابراهیم حاتمی‌ کیا محسوب می شود؛ «خروج» او ‌بسا خروج از قاعده‌های معمول سینمای او هم باشد.

این فیلم زندگی گروهی پنبه‌کار شهرستانی را روایت می‌کند که محصول‌شان بر اثر بارش شدید باران، آب خورده و به وعده‌هایی که به آنها داده شده، عمل نشده. این گروه تصمیم می‌گیرند که برای اعتراض به وضعیت‌شان نزد هیات دولت در نهاد ریاست جمهوری بروند.

فرامرز قریبیان، پانته‌آ پناهی‌ها، جهانگیر الماسی، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی‌نیا، مهدی فقیه، سام قریبیان، محمد فیلی، آتش تقی پور، اکبر رحمتی، فرزاد حسنی، رامین پور ایمان و محسن صادقی نسب بازیگران جدیدترین فیلم حاتمی‌کیا هستند.

علاقه‌مندان به فیلم‌های ابراهیم حاتمی‌کیا می‌توانند به تماشای «خروج» در روز پنجشنبه ۱۷ بهمن از ساعت ۱۷:۳۰ در سینما ونوس و از ساعت ۱۹:۳۰ در سینما تربیت بنشینند.

آبادان یازده ۶۰

«آبادان یازده ۶۰» با موضوع دفاع مقدس به کارگردانی مهرداد خوشبخت روایتگر مقاومت مردم آبادان در هشت سال جنگ تحمیلی است.

۱۱۶۰ فرکانس رادیو آبادان در سال های دفاع مقدس بوده است که اهالی شهر با شنیدن صدای آن به مقاومت شهر دلگرم و با اطلاعیه های آن برای پیکار با دشمن تهییج می شدند. شهری را تصور کنید که رادیو تنها رسانه آن است و در شرایط بحران تنها مبدا مردم برای دلگرم شدن از خبرها.

«آبادان یازده ۶۰» روایتگر ۴۰ روز اول جنگ و فعالیت و نقش رادیو نفت ملی آبادان در آن برهه زمانی است. در این فیلم به سقوط خرمشهر هم اشاره شده و برداشتی آزاد از اتفاقات و حوادث حقیقی است که در بحبوحه جنگ بر سر مردم آبادان و خرمشهر آمد.

فیلم «آبادان یازده ۶۰» از ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۸ بهمن در سینما تربیت به روی پرده می‌رود و همچنین سینما ونوس نیز این فیلم را در ساعت ۲۰ اکران خواهد کرد.

خون شد

«خون شد» سی امین تجربه فیلمساز مرد قصه گوی سینمای ایران است، فیلمی است که مسعود کیمیایی برای کسب سیمرغ به آن دل بسته است، درست مثل هواداران بی‌شمارش که منتظرند از او یک شاهکار دیگر ببینند.

آنچه به عنوان خلاصه فیلم منتشر شده از این قرار است: «داستان «خون شد» به مثابه خانه‌ای قدیمی است که همه چراغ‌هایش خاموش بوده و هیچ‌کس نیز در اتاق‌هایش ساکن نیست. در این میان اما یکی از ساکنین این خانه می‌آید و همه چراغ‌ها را روشن می‌کند».

سعید آقاخانی، سیامک انصاری، لیلا زارع، نسرین مقانلو، هومن برق نورد و سیامک صفری از بازیگران جدیدترین فیلم مسعود کیمیایی هستند.

سینما ونوس قم در روز شنبه ۱۹ بهمن از ساعت‌ ۱۷:۳۰ در سینما ونوس و ساعت ۱۹:۳۰ در سینما تربیت قم پذیرای تماشاگران جدیدترین فیلم مسعود کیمیایی هستند.

ابر بارانش گرفته

مجید برزگر امسال با چهارمین فیلم سینمایی‌اش در بخش سودای سیمرغ سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد که می‌تواند یکی از متفاوت‌ترین فیلم‌های جشنواره امسال باشد.

آثار برزگر آثار خاصی در سینمای کشورمان به حساب می‌آید و این فیلمساز به نوعی به سرک کشیدن به فرم‌های خاص در مدیوم سینما شهرت دارد و فیلم‌هایش برای مخاطب عام ساخته نمی‌شوند. او با فیلم «پرویز» شناخته شده و در جشنواره امسال بعد از چندین سال سکوت، دوباره قصه جدیدی برای روایت کردن پیدا کرده است. داستان «ابر بارانش گرفته» سوژه نابی را دنبال می‌کند که قابلیت تبدیل شدن به یک اثر ملودرام سورئال جذابی را در خود دارد.

با توجه به لیست بازیگران و خلاصه داستانی که از «ابر بارانش گرفته» منتشر شده می‌توان پیش‌بینی کرد که این فیلم نیز همانند دیگر آثار برزگر اثری متفاوت و خاص است که احتمالاً مورد توجه منتقدان قرار خواهد گرفت.

نازنین احمدی، مزدک میرعابدینی، علی ثانی‌فر و ارشیا نیک‌بین از بازیگران «ابر بارانش گرفته» هستند.

فیلم سینمایی «ابر بارانش گرفته» در روز شنبه ۱۷ بهمن به قم می‌آید. این فیلم در ساعت ۱۷ در سینما تربیت و ۲۰ در سینما ونوس قم به روی پرده می‌رود.

درخت گردو

محمد حسین مهدویان کارگردان خوش ذوق دهه شصتی که با آثاری مانند «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیمروز»، «لاتاری» و «ماجرای نیمروز۲: رد خون» علاقه خود به ساخت فیلم های سیاسی و تاریخی را نشان داده است، این بار با «درخت گردو» سودای سیمرغ در سر دارد.

فیلم در روایتی دوار از آخر شروع می‌شود و راویِ داستان، «هما» آموزگار روستای محل فاجعه بمباران شیمیایی سردشت است. ما از آخرین لحظات زندگی «اوس قادر» وارد ماجرایش می‌شویم و در حالی که مردی بالای سر او قرآن می‌خواند و بستگانش در حال مویه کردن هستند، داستان از چشم «هما» فلاش‌بک می‌خورد به سال ۶۶، جایی که «اوس قادر» در چند کیلومتریِ خانه‌اش در حال بنایی است و همسر باردارش و سه فرزند دیگر در حال زندگی روزمره هستند.

گفته می‌شود داستان فیلم با الهام از ماجرایی واقعی، در خلال بمباران شیمیایی شهر سردشت شکل گرفته‌. فیلمی که در خلاصه داستان آن آمده: «شاید وقتش باشه که همه از این داستان باخبر بشن؛ داستانی که از کنار درخت گردو شروع شد».

پیمان معادی، مینا ساداتی، مینو شریفی و مهران مدیری ترکیب به ظاهر عجیب بازیگران «درخت گردو» هستند.

جدیدترین فیلم مهدویان در ساعت ۱۷:۳۰ روز شنبه ۱۹ بهمن در سینما ونوس قم و در ساعت ۱۹:۳۰ در سینما تربیت قم به روی پرده می‌رود.

بی صدا حلزون

«بی‌صدا حلزون» اولین فیلم بلند سینمایی بهرنگ دزفولی‌زاده در مقام کارگردان و محمدرضا رهگذر به عنوان نویسنده است که در سی ‌و هشتمین جشنواره فیلم فجر در بخش «نوعی نگاه» رقابت می‌کند؛ این فیلم یکی از فیلم‌های جدی و مساله‌داری است که در روز دوم جشنواره فجر اکران شد. فیلمی که به اتفاقات زندگی یک خانواده ناشنوا می‌پردازد. ویژگی شاخص این فیلم انتخاب سوژه‌ای بکر است که کمتر نویسنده یا کارگردانی در سینمای ایران به سراغ آن رفته است.

هانیه توسلی، مهران احمدی، پدرام شریفی، محسن کیایی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنوش بختیاری، بیژن بافکار، شیرین ولی‌پور و مجتبی شکری بازیگران «بی‌صدا حلزون» هستند.

زنی در حال تلاش برای عمل شنوایی فرزندش است. او برای آزادی فرزندش از ناشنوایی می‌جنگد. احساس زنانه خود را زیر پا گذاشته و با منطق به تقابل این ماجرا می‌رود. در مقابل، همسرش در حال مبارزه با عمل زنش بخاطر ترس از تنها شدن و این‌که دیگر فرزندش بعد از به دست آوردن شنوایی، او را به عنوان پدر قبول نداشته باشد، حاضر است.

هانیه توسلی، مهران احمدی، پدرام شریفی و محسن کیایی به همراه علیرضا جلالی‌تبار، بهنوش بختیاری، الهه حسینی و بیژن بافکار بازیگران «بی‌صدا حلزون» هستند.

«بی صدا حلزون» ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۰ بهمن مهمان سینما تربیت می‌شود و در ساعت ۲۰ نیز در سینما ونوس به روی پرده می‌رود.

روز صفر

اولین تجربه‌ی فیلمسازی سعید ملکان سوژه‌ی کنجکاو برانگیزی داشت: دستگیری عبدالمالک ریگی بر فراز آسمان ایران. بگذریم از این که سعید ملکان مرد پشت پرده‌ی فیلم‌های مهم‌ این سال‌های سینمای ایران است و جریان فیلم‌هایی که با «ابد و یک روز» شروع شدند مدیون او هستند.

از «روز صفر» به عنوان یکی از فیلم‌های شگفتی‌ساز جشنواره سی‌وهشتم یاد می‌کنند. فیلمی که محصول سومین همکاری مشترک زوج سعید ملکان و بهرام توکلی بعد از «تنگه ابوقریب» و «غلامرضا تختی» هست.

روز صفر درباره تلاش‌ها برای دستگیری تروریست تکفیری بزرگ عبدالمالک ریگی است. سوژه‌ای که برای یک فیلم اکشن جالب توجه به‌نظر می‌رسد.

«روز صفر» سعید ملکان شنبه ۲۰ بهمن در ساعت ۱۷:۳۰ در سینما ونوس و ساعت ۱۹:۳۰ در سینما تربیت قم به نمایش در می‌آید.

پدران

فیلم سینمایی «پدران» ساخته سالم صلواتی از جملع آثاری است که در بخش نگاه نو یا فیلم اول سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. موضوع این فیلم رویارویی دو نسل است.

سالم صلواتی پیش از این فیلم سینمایی «زمستان آخر» را کارگردانی کرده است. فیلمی که در جشنواره‌هایی از کشورهای لبنان و بغداد جایزه برده است. «پدران» گویا اولین ساخته‌ی او است که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته است. وظیفه نویسندگی فیلم سینمایی «پدران» برعهده محمدرضا گوهری و تهیه‌کننده فیلم شهرام مسخلی بوده‌اند.

فهرست بازیگران: علیرضا ثانی‌فر، هدایت هاشمی، گلاره عباسی، مهشید ناصری، کیوان پرمر، مهدخت مولایی، نوید لایقی مقدم، سارینا ترقی، یوسف یزدانی، مرتضی خانجانی، شیدا مودب، سعید پورشعبانی، سعید باغبانی و طالب عبداللهی.

فیلم سینمایی «پدران» مهمان روز پایانی جشنواره فیلم فجر در قم خواهد بود. این فیلم در روز یکشنبه ۲۱ بهمن در ساعت ۱۷ در سینما تربیت و ساعت ۲۰ در سینما ونوس قم به روی پرده می‌رود.

سینما شهر قصه

کیوان علی‌محمدی را بیشتر به‌واسطه همکاری‌های مشترکش با امید بنکدار می‌شناسیم. «شبانه»، «شبانه‌روز» و «ارغوان» مهم‌ترین آثاری است که این دو کارگردانی کرده‌اند. فیلم‌هایی شخصیت محور، با فضایی انتزاعی که درزمینهٔ قصه‌گویی چندان موفق نبوده‌اند.

«سینما شهر قصه» اولین فیلمی است که کیوان علیمحمدی به تنهایی می سازد. این فیلم همان‌طور که از نامش برمی‌آید، مرثیه‌ای عاشقانه است برای سینما و عشاقش. علی‌محمدی باظرافت و هنرمندی، تاریخ معاصر ایران را دستمایه مروری بر سینما می‌کند و از منظر قصه‌ای عاشقانه، به سینما عشق می‌ورزد و بیننده را هم دعوت می‌کند تا در این عشق‌بازی شریک شود.

گفته می‌شود «سینما شهر قصه» روایتگر تاریخ معاصر از پیش از انقلاب تا امروز است با این تفاوت که زاویه دید این فیلم سینماست. یعنی هم تاریخ معاصر را روایت کرده و هم در دل آن تاریخ سینمای ایران را مرور می‌کند.

بازیگرانی همچون حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، فرخ نعمتی، سیاوش مفیدی، رویا میرعلمی، فریبا جدیکار، سیاوش پورخلیلی، حمیدرضا پگاه، علی اوجی و افشین هاشمی در سینما شهر قصه ایفای نقش کرده اند. یکی از نکات جالب این فیلم حضور هدیه تهرانی و زنده‌یاد جمشید مشایخی برای بازسازی سکانسی از فیلم کاغذ بی خط ناصر تقوایی است.

پرونده سی‌هشتمین جشنواره فیلم فجر در قم با «سینما شهر قصه» بسته خواهد شد. این فیلم در ساعت ۱۷:۳۰ در سینما ونوس و ساعت ۱۹:۳۰ در سینما تربیت اکران خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار