رییس سازمان ایثارگران نزاجا خبر داد؛
رییس سازمان ایثارگران نزاجا با اشاره به تقدیم ۴۶ هزار شهید و ۹۰ هزار جانباز توسط نیروی زمینی ارتش، گفت: ارتش جمهوری اسلامی همواره ولایت بوده و هستند و ارتشیان در دفاع از مرزهای ایران لحظه‌ای درنگ نکردند.
کد خبر: ۸۲۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵ 04 February 2020

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ محمد نیایش در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای و ایثارگران ارتشی سراسر کشور، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران را شکرانه سرمایه ارزشمند ایثار و شهادت در جامعه دانست و اظهار داشت: از مواردی که در اسلام بسيار بر آن تاکيد شده و از اهميت زيادی برخوردار بوده و همچنين از شاخص های اصلی سبک زندگی اسلامی است احترام و تکريم خانواد‌ه‌های معزز شهدا و ایثارگران است.

وی با بیان اینکه شهدا با خداوند معامله کرده‌اند، افزود: خانواده معظم شهدا نیز بی‌شک همان راه پدران، همسران و فرزندان خود را ادامه خواهند داد و برای جامعه الگو و الهام‌بخش خواهند بود.

 رییس سازمان ایثارگران نزاجا در ادامه جایگاه خانواده شهدا و به‌ویژه والدین شهدا را نزد خدا خاص و با عظمت دانست و خاطرنشان کرد: شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد و باید همواره قدردان خانواده معزز شهدا باشیم.

نیایش با اشاره به برگزاری اردوهای زيارتی و سياحتی خانواده‌های شهدا و ایثارگر ارتش، تصریح کرد: از سال ۷۷ تاکنون ارتش به سهم خود در ارائه خدمت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان سراسر كشور تلاش نموده و سالانه ۵ سفر به مشهد مقدس و ۴ سفر به خزرآباد ساری و گوهرباران داريم كه ۵ هزار نفر را پوشش می‌دهد.

وی ضمن اشاره بر نقش ارتش در پیروزی انقلاب، تاکید کرد: پیوستن ارتش به انقلاب اسلامی به عنوان یكی از عوامل مهم تسریع‌كننده فروپاشی رژیم پهلوی نقش تعیین‌كننده‌ای داشت؛ در روزهای مبارزه علیه رژیم منحوس پهلوی، در حالی كه محمدرضا پهلوی تلاش می‌كرد از تمامی ابزارها و از جمله ارتش برای سركوب نهضت اسلامی استفاده كند، امام خمینی(ره) با شناخت كافی از ارتش، این نیرو را به دامان نهضت اسلامی سوق دادند، ایشان براساس شناخت خود معتقد بودند كه بدنه ارتش از جنس خود مردم تشكیل شده است و نمی‌تواند به جدایی خود با مردم ادامه دهد.

رییس سازمان ایثارگران نزاجا در ادامه با اشاره به ۴۶ هزار شهید و ۹۰ هزار جانباز نیروی زمینی ارتش، افزود: ارتش جمهوری اسلامی همواره پیرو ولایت بوده و هستند و ارتشیان در دفاع از مرزهای ایران لحظه‌ای درنگ نکردند.

نیایش ضمن دعوت از ملت انقلابی، غیور و پرافتخار ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، گفت: ۲۲ بهمن ماه امسال، همچون تمام مقاطع ۴ دهه گذشته، پرچم غرور و سربلندی را بر می‌داریم و برای جشن گرفتن بهار انقلاب اسلامی به‌کوری چشم دشمنان ایران و انقلاب اسلامی به میدان می‌آییم و با طنین فریادهای الله‌اکبر ندای جاودانه ایستادگی ملت ایران را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار